Muziek / Muziekgames / The GLEE Originals K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 8 april 2015, 12:07 uur
99. Justin Bieber – Boyfriend vs. Jennifer Holliday – I Am Changing
*kenners gezocht*
*kenners gezocht*
0
geplaatst: 8 april 2015, 12:07 uur
0-1
tis dat ik Boyfriend helaas ook ken, anders had ik bijna een blinde antistem geplaatst
tis dat ik Boyfriend helaas ook ken, anders had ik bijna een blinde antistem geplaatst
0
geplaatst: 8 april 2015, 14:14 uur
tbouwh schreef:
0-1
0-1

Ik vind Boyfriend gewoon een tof nummer. Kijken jullie niet te veel naar de artiestennaam? Helaas ken ik die andere niet, ik zou graag op Boyfriend stemmen.
0
geplaatst: 8 april 2015, 14:20 uur
Oké, toch maar even de andere opgezet en deze is toch wel heel duidelijk voor Boyfriend hoor. Jennifer Holliday blijkt een soort Whitney Houston-powerballad, maar dan met een heel schreeuwerige stem. Dat jullie dat liever horen dan (het m.i. leuke) Boyfriend, zeg....
1-4
1-4
0
geplaatst: 8 april 2015, 14:26 uur
100. The Human League – Don’t You Want Me vs. The Beatles – Hello, Goodbye
0
geplaatst: 8 april 2015, 14:46 uur
Arrie schreef:

Ik vind Boyfriend gewoon een tof nummer. Kijken jullie niet te veel naar de artiestennaam? Helaas ken ik die andere niet, ik zou graag op Boyfriend stemmen.
(quote)

Nee hoor, ik vind Boyfriend ook gewoon een verschrikkelijk nummer. Ik zei daarom ook dat ik bijna een antistem zou plaatsen, maar in dit geval vind ik I am Changing ook gewoon stukken beter.
Er zijn volgens mij twee nummers van Bieber die ik wel aardig vind, maar verder heb ik helemaal niets met hem.
0
geplaatst: 8 april 2015, 14:56 uur
101. Foreigner – I Want to Know What love Is vs. Funny Girl Cast – You Are Woman, I Am Man
1-0
1-0
0
geplaatst: 8 april 2015, 15:15 uur
Arrie schreef:
Oké, toch maar even de andere opgezet en deze is toch wel heel duidelijk voor Boyfriend hoor. Jennifer Holliday blijkt een soort Whitney Houston-powerballad, maar dan met een heel schreeuwerige stem. Dat jullie dat liever horen dan (het m.i. leuke) Boyfriend, zeg....
1-4
1-4
Boyfriend vind ik prima. Vind de muziek van JBiebs sowieso niet heel verkeerd. Zit best wat leuks tussen. Maar Dreamgirls is toch wel 1 van de weinige musicals die ik oprecht leuk vind.

0
geplaatst: 8 april 2015, 15:35 uur
102. The Monkees - Daydream Believer vs. Fred Astaire - You're All the World to Me
0-1
0-1
* denotes required fields.