MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Thema K.O. - Earth

zoeken in:

2. David Sylvian - Gone to Earth vs. Edsilia Rombley - Hemel en aarde

1-2

3-2

4-3

Al drie stemmen op Edsilia

Wat is er mis met dat nummer dan, veel leuker dan Sylvian

4-5

5-5

Je kan wel merken dat het songfestival binnenkort er weer is.

7-6

Cured
even ingrijpen...

8-6

Helaas, we zijn Edsilia zo vlak voor de finish toch nog kwijtgeraakt .

Finaletijd!

The Waterboys - Savage Earth Heart vs. David Sylvian - Gone to Earth

Tot de 9 met een verschil van 2. Bij een gelijke stand wint het nummer dat zondagochtend om 11 uur de meeste punten heeft / als eerste op het puntenaantal stond.

Hoe is het mogelijk, deze KO heeft de gedroomde finale: het sterke Savage Earth heart tegenover mijn (vooraf kansloos geachte) nominatie. Van mij mogen ze allebei winnen!

0-1

2-1

4-1

8-1

Edsilia

8-2!

ranboy schreef:
Hoe is het mogelijk, deze KO heeft de gedroomde finale: het sterke Savage Earth heart tegenover mijn (vooraf kansloos geachte) nominatie.

In de finale was die dan toch ook kansloos

En we hebben een winnaar!! Een spannende finale was het niet, een terechte winnaar daarom misschien wel des te meer.

THE WATERBOYS - SAVAGE EARTH HEART

Hartelijk dank voor het meespelen allemaal. De komende twee weken ben ik met vakantie maar daarna gaan we door met het volgende thema.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:43 uur

geplaatst: vandaag om 03:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.