Muziek / Muziekgames / Thema K.O. - Earth
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2015, 12:20 uur
2. David Sylvian - Gone to Earth vs. Edsilia Rombley - Hemel en aarde
0
geplaatst: 24 april 2015, 13:17 uur
5-5
Je kan wel merken dat het songfestival binnenkort er weer is.
Je kan wel merken dat het songfestival binnenkort er weer is.
0
geplaatst: 24 april 2015, 21:26 uur
Helaas, we zijn Edsilia zo vlak voor de finish toch nog kwijtgeraakt .
Finaletijd!
The Waterboys - Savage Earth Heart vs. David Sylvian - Gone to Earth
Tot de 9 met een verschil van 2. Bij een gelijke stand wint het nummer dat zondagochtend om 11 uur de meeste punten heeft / als eerste op het puntenaantal stond.
Finaletijd!
The Waterboys - Savage Earth Heart vs. David Sylvian - Gone to Earth
Tot de 9 met een verschil van 2. Bij een gelijke stand wint het nummer dat zondagochtend om 11 uur de meeste punten heeft / als eerste op het puntenaantal stond.
0
geplaatst: 24 april 2015, 21:40 uur
Hoe is het mogelijk, deze KO heeft de gedroomde finale: het sterke Savage Earth heart tegenover mijn (vooraf kansloos geachte) nominatie. Van mij mogen ze allebei winnen! 
0-1

0-1
0
geplaatst: 25 april 2015, 11:37 uur
ranboy schreef:
Hoe is het mogelijk, deze KO heeft de gedroomde finale: het sterke Savage Earth heart tegenover mijn (vooraf kansloos geachte) nominatie.
Hoe is het mogelijk, deze KO heeft de gedroomde finale: het sterke Savage Earth heart tegenover mijn (vooraf kansloos geachte) nominatie.
In de finale was die dan toch ook kansloos

0
geplaatst: 25 april 2015, 13:30 uur
En we hebben een winnaar!! Een spannende finale was het niet, een terechte winnaar daarom misschien wel des te meer.
THE WATERBOYS - SAVAGE EARTH HEART
Hartelijk dank voor het meespelen allemaal. De komende twee weken ben ik met vakantie maar daarna gaan we door met het volgende thema.
THE WATERBOYS - SAVAGE EARTH HEART
Hartelijk dank voor het meespelen allemaal. De komende twee weken ben ik met vakantie maar daarna gaan we door met het volgende thema.
* denotes required fields.