MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2010 - 2014 K.O.

zoeken in:

21. Robyn - Dancing on My Own vs. Kapitan Korsakov - Cancer

0-0

0-1

0-3, die vorige uitslag

1-3

Leuke battle dit.

3-3

Die van Kapitan Korsakov kende ik nog niet en vind ik een stuk sterker dan In the Shade of the Sun

johannesA
4-3

4-4

4-5

22. Kendrick Lamar - m.A.A.d city vs. Intergalactic Lovers - Bruises
1-0

2-1

2-2

3-3

4-4

5-4

5-5

23. Ghostpoet - Cash and Carry Me Home vs. The Antlers - Putting the Dog to Sleep

1-0

2-0

Wake up, lazybones!

Cured
3-0

3-1

Gretz schreef:
Die van Kapitan Korsakov kende ik nog niet en vind ik een stuk sterker dan In the Shade of the Sun

Echt?
In the Shade of the Sun is echt subliem voor mij, terwijl Cancer een vrij goed nummer is. Die opbouw en dan die gitaren die erin komen om dan op het einde even volledig los te gaan, echt één van de beste nummers van de laatste jaren.

dumb_helicopter schreef:

In the Shade of the Sun is echt subliem voor mij, terwijl Cancer een vrij goed nummer is.

Ik vind die eerste ook gewoon goed hoor, maar misschien net iets aan de lange kant voor mijn smaak. Cancer is dan weer precies lang genoeg.

3-2

4-3

Gast
geplaatst: vandaag om 11:43 uur

geplaatst: vandaag om 11:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.