MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Songtitles with Names Of Persons (K.O.)

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
4-1

5-1

17. Gilbert Becaud – Natalie vs. The Kinks – Lola

1-0

1-2

1-3

1-4

2-4

Cured
18. The Byrds - John Riley vs. Paul Simon – You Can Call Me Al

1-0

1-1

Cured kloppen alle battles eigenlijk wel? Speelt er niet een song nu toevallig twee keer mee? Want in je laatste totaallijstje voor je alle battles ging posten is mijn nominatie van The Beatles verdwenen en heeft nu dus niet meegespeeld.

1-3

Cured
catdog schreef:
Cured kloppen alle battles eigenlijk wel? Speelt er niet een song nu toevallig twee keer mee? Want in je laatste totaallijstje voor je alle battles ging posten is mijn nominatie van The Beatles verdwenen en heeft nu dus niet meegespeeld.
Ik zal even kijken, catdog. Misschien heb ik een foutje gemaakt.

edit: max. aantal nominaties heb ik op 3 gehouden later en zo viel die via loting af, alleen heb ik dat blijkbaar niet vermeld.

1-4

19. The Doors - Maggie M'Gill vs. Linton Kwesi Johnson - Lorraine

Cured schreef:
(quote)
Ik zal even kijken, catdog. Misschien heb ik een foutje gemaakt.

edit: max. aantal nominaties heb ik op 3 gehouden later en zo viel die via loting af, alleen heb ik dat blijkbaar niet vermeld.

Hmm wel zonde dan aangezien mijn plaat van The Beatles wel als eerste genomineerd stond.

Cured
Daar heb ik niet opgelet op moment van die beslissing.....relativeer het wat, er komt sowieso toch wat geluk/pech bij kijken (loting, users on-line op moment van battle, hun smaak). Next time !

2-1

3-2

4-2

5-2

20. David Bowie - The Jean Genie vs. Toto - Pamela

1-0

2-0

Cured
3-0

Gast
geplaatst: vandaag om 06:06 uur

geplaatst: vandaag om 06:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.