Muziek / Muziekgames / Songtitles with Names Of Persons (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 26 mei 2015, 16:52 uur
2-2
Net begonnen aan Ronde 2 en mijn 21 nominaties liggen er op 2 na allemaal al uit.
Net begonnen aan Ronde 2 en mijn 21 nominaties liggen er op 2 na allemaal al uit.

0
geplaatst: 26 mei 2015, 19:59 uur
Ik ben me niet bewust van enige correlatie.

Uitgeschakeld zijn oa Mardy Bum, Laïka, Laura, Tristana, Vaka, Song for Zula, Drew en Judy and the Dream of Horses en die nummers staan allemaal steady genoteerd in de MuMeLadder.
0
geplaatst: 26 mei 2015, 20:00 uur
Cured
Ik merk trouwens dat 1 van mijn eerste nominaties "Anna (Go to Him)" uiteindelijk helemaal niet meegeloot is
Ik merk trouwens dat 1 van mijn eerste nominaties "Anna (Go to Him)" uiteindelijk helemaal niet meegeloot is

0
geplaatst: 26 mei 2015, 20:05 uur
Oeh, Tristana is zuur Gretz! En Judy is ook wel jammer.
De MuMeLadder positie zegt vaak niet zo veel over het succes in dit soort spelletjes. Wat op zich positief is want zo kan een Dusty (zoals gisteren) nog eens een k.o.'tje winnen tegen laddertoppers als Inner City Blues, It's My Life en In The Aeroplane.
De MuMeLadder positie zegt vaak niet zo veel over het succes in dit soort spelletjes. Wat op zich positief is want zo kan een Dusty (zoals gisteren) nog eens een k.o.'tje winnen tegen laddertoppers als Inner City Blues, It's My Life en In The Aeroplane.
0
geplaatst: 26 mei 2015, 22:34 uur
14. Bat For Lashes - Daniel vs. Robert Palmer - Johnny & Mary
1-0
1-0
0
geplaatst: 26 mei 2015, 23:24 uur
0
geplaatst: 26 mei 2015, 23:26 uur
GrafGantz schreef:
Blijkbaar wel goed genoeg voor Todd Terje maar niet voor jou?
Todd Terje - It's Album Time (2014)
(quote)
Blijkbaar wel goed genoeg voor Todd Terje maar niet voor jou?

Todd Terje - It's Album Time (2014)
Nee, ik vind Robert Palmer's versie absoluut niet slecht, maar ik dacht dat Daniel aanmerkelijk populairder was. Die cover van Todd en Bryan Ferry is ook wel fijn.

0
geplaatst: 26 mei 2015, 23:32 uur
Stom wel dat ik vergeten ben om Inspector Norse te nomineren, dat is namelijk ook een bestaand persoon.
0
Cured
geplaatst: 27 mei 2015, 05:36 uur
5-2
16. Derek & The Dominoes – Layla vs. Tom Petty & The Heartbreakers - Mary Jane's Last Dance
1-0
16. Derek & The Dominoes – Layla vs. Tom Petty & The Heartbreakers - Mary Jane's Last Dance
1-0
* denotes required fields.