MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.

zoeken in:
Gretz schreef:
(quote)

Tsja als je vrijwel nooit naar eigentijdse muziek luistert wordt het ook moeilijk om die genialiteit te ontdekken...

Ze hebben in de jaren '90 anders ook al prachtige dingen gemaakt!

7-9

Als ik alleen naar Lou's solocarrière kijk...

37. Hank Williams vs. James Brown

ArthurDZ schreef:
7-9

Als ik alleen naar Lou's solocarrière kijk...
Hm, maar waarom zou je alleen naar Lou's solocarrière kijken?

Omdat The Velvet Underground apart ook meedoen.

Ah, oke. Maar dan alsnog: VU is toch een wezenlijk deel van Lou Reeds carrière (en andersom is Lou Reed een wezenlijk deel van VU) Die twee als geïsoleerd van elkaar beoordelen blijft wel wat vreemd.

Het zou alleen problemen opleveren als VU tegen Lou Reed zou komen te staan (en zelfs dan kan je ervoor kiezen om bij de ene vooral nummers waar Lou Reed in de hoofdrol staat in je hoofd te nemen + de solocarrière, en bij de ander VU in z'n geheel in je hoofd nemen. Dus eigenlijk Reed solo versus liedjes VU waar Reed niet per se in de hoofdrol staat, bv.)

Maar prima, hij is nu toch al uitgeschakeld, scheelt een hoop

dumb_helicopter schreef:
Omdat The Velvet Underground apart ook meedoen.

Dat, ja. En verder heb ik er niet zo over nagedacht

0-2

Cured
2-3

3-4 met afstand

Misterfool
3-5

Cured
wordt er niet Henk Wijngaard bedoelt i.p.v. Hank Williams (is dat zijn artiestennaam )

Cured schreef:
wordt er niet Henk Wijngaard bedoelt i.p.v. Hank Williams (is dat zijn artiestennaam )
Als ik het goed begrijp stem je dus op James Brown terwijl je geen idee hebt wie er in de andere hoek van de ring staat?

Tweemaal super

4-5

5-5

Cured
Edgar18 schreef:
(quote)
Als ik het goed begrijp stem je dus op James Brown terwijl je geen idee hebt wie er in de andere hoek van de ring staat?
Inside joke, Edgar

Die is dan vast erg inside..

johannesA
7-6

7-8

38. Tool vs. Duran Duran

0-0

Gast
geplaatst: vandaag om 12:37 uur

geplaatst: vandaag om 12:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.