Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2015, 15:36 uur
Gretz schreef:
Tsja als je vrijwel nooit naar eigentijdse muziek luistert wordt het ook moeilijk om die genialiteit te ontdekken...
(quote)
Tsja als je vrijwel nooit naar eigentijdse muziek luistert wordt het ook moeilijk om die genialiteit te ontdekken...
Ze hebben in de jaren '90 anders ook al prachtige dingen gemaakt!
0
geplaatst: 7 juni 2015, 16:09 uur
7-9
Als ik alleen naar Lou's solocarrière kijk...
37. Hank Williams vs. James Brown
Als ik alleen naar Lou's solocarrière kijk...
37. Hank Williams vs. James Brown
0
geplaatst: 7 juni 2015, 16:24 uur
Ah, oke. Maar dan alsnog: VU is toch een wezenlijk deel van Lou Reeds carrière (en andersom is Lou Reed een wezenlijk deel van VU) Die twee als geïsoleerd van elkaar beoordelen blijft wel wat vreemd.
Het zou alleen problemen opleveren als VU tegen Lou Reed zou komen te staan (en zelfs dan kan je ervoor kiezen om bij de ene vooral nummers waar Lou Reed in de hoofdrol staat in je hoofd te nemen + de solocarrière, en bij de ander VU in z'n geheel in je hoofd nemen. Dus eigenlijk Reed solo versus liedjes VU waar Reed niet per se in de hoofdrol staat, bv.)
Maar prima, hij is nu toch al uitgeschakeld, scheelt een hoop
Het zou alleen problemen opleveren als VU tegen Lou Reed zou komen te staan (en zelfs dan kan je ervoor kiezen om bij de ene vooral nummers waar Lou Reed in de hoofdrol staat in je hoofd te nemen + de solocarrière, en bij de ander VU in z'n geheel in je hoofd nemen. Dus eigenlijk Reed solo versus liedjes VU waar Reed niet per se in de hoofdrol staat, bv.)
Maar prima, hij is nu toch al uitgeschakeld, scheelt een hoop

0
geplaatst: 7 juni 2015, 16:37 uur
dumb_helicopter schreef:
Omdat The Velvet Underground apart ook meedoen.
Omdat The Velvet Underground apart ook meedoen.
Dat, ja. En verder heb ik er niet zo over nagedacht

0
Cured
geplaatst: 7 juni 2015, 18:35 uur
wordt er niet Henk Wijngaard bedoelt i.p.v. Hank Williams (is dat zijn artiestennaam
)
)
0
geplaatst: 7 juni 2015, 18:42 uur
Cured schreef:
wordt er niet Henk Wijngaard bedoelt i.p.v. Hank Williams (is dat zijn artiestennaam
)
Als ik het goed begrijp stem je dus op James Brown terwijl je geen idee hebt wie er in de andere hoek van de ring staat?wordt er niet Henk Wijngaard bedoelt i.p.v. Hank Williams (is dat zijn artiestennaam
)
0
Cured
geplaatst: 7 juni 2015, 19:44 uur
Edgar18 schreef:
Inside joke, Edgar (quote)
Als ik het goed begrijp stem je dus op James Brown terwijl je geen idee hebt wie er in de andere hoek van de ring staat? 
* denotes required fields.