MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.

zoeken in:
6-9

Hadden allebei al lang uitgeschakeld moeten zijn....

7-9

9-9

9-10

Wat Dance Lover zegt.

Cured
9-11

Dance Lover ....de naam zegt het al (ach, ik ben er bijna van af )

10-11

10-12

2. Kraftwerk vs. Bob Dylan

0-1

0-2

1-2

Cured
1-3

2-6

johannesA
2-8

3-8

Het wordt weer met de ronde conservatiever..

Cured
Ach Edgar, smaak van de user bepaalt de (vooral) stemkeuze (of dat je met de tegenstander niks hebt). Kraftwerk is een invloedrijke en belangrijke Electronic Band, maar de invloed en het oeuvre van Bob kun je nauwelijks onderschatten. Overigens geldt dat laatste ook wel voor Kraftwerk in de Electronic natuurlijk.

Onderschatten bedoel je wellicht?!

Cured
...inderdaad, bedankt. (gewijzigd n.a.v. juiste opmerking van Edgar)

Edgar18 schreef:
Het wordt weer met de ronde conservatiever..

Achter de "jonkies"Radiohead , stamt de daaropvolgende overgebleven jongste band uit de jaren '70

Al associeer ik een band als The Cure wel meer met de 80's dan met de 70's. Maar inderdaad, een waar woord. Ik doelde in deze dan ook op de veilige keuzes (Hendrix, Dylan) t.o.v. het iets spannendere (Stevie, Kraftwerk).

3-10

3-11; Kraftwerk is constanter, maar heeft wat minder ups.

Edgar18 schreef:
Al associeer ik een band als The Cure wel meer met de 80's dan met de 70's. Maar inderdaad, een waar woord. Ik doelde in deze dan ook op de veilige keuzes (Hendrix, Dylan) t.o.v. het iets spannendere (Stevie, Kraftwerk).

Dat toont aan wat voor vlees MusicMeter in de kuip heeft. Maar Dylan is sowieso stukken populairder dan Kraftwerk, toch?

Misterfool
3-12

Gast
geplaatst: vandaag om 12:05 uur

geplaatst: vandaag om 12:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.