Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 16 juni 2015, 04:12 uur
9-11
Dance Lover ....de naam zegt het al
(ach, ik ben er bijna van af
)
Dance Lover ....de naam zegt het al
(ach, ik ben er bijna van af
)
0
Cured
geplaatst: 16 juni 2015, 09:23 uur
Ach Edgar, smaak van de user bepaalt de (vooral) stemkeuze (of dat je met de tegenstander niks hebt). Kraftwerk is een invloedrijke en belangrijke Electronic Band, maar de invloed en het oeuvre van Bob kun je nauwelijks onderschatten. Overigens geldt dat laatste ook wel voor Kraftwerk in de Electronic natuurlijk.
0
Cured
geplaatst: 16 juni 2015, 09:28 uur
...inderdaad, bedankt. (gewijzigd n.a.v. juiste opmerking van Edgar)
0
geplaatst: 16 juni 2015, 09:28 uur
Achter de "jonkies"Radiohead , stamt de daaropvolgende overgebleven jongste band uit de jaren '70

0
geplaatst: 16 juni 2015, 09:30 uur
Al associeer ik een band als The Cure wel meer met de 80's dan met de 70's. Maar inderdaad, een waar woord. Ik doelde in deze dan ook op de veilige keuzes (Hendrix, Dylan) t.o.v. het iets spannendere (Stevie, Kraftwerk).
0
geplaatst: 16 juni 2015, 09:49 uur
Edgar18 schreef:
Al associeer ik een band als The Cure wel meer met de 80's dan met de 70's. Maar inderdaad, een waar woord. Ik doelde in deze dan ook op de veilige keuzes (Hendrix, Dylan) t.o.v. het iets spannendere (Stevie, Kraftwerk).
Dat toont aan wat voor vlees MusicMeter in de kuip heeft. Maar Dylan is sowieso stukken populairder dan Kraftwerk, toch?
* denotes required fields.