Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: J
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2015, 09:47 uur
0
geplaatst: 14 juni 2015, 10:01 uur
24u, Juaves is door.
72. Jazzy Belle - Outkast vs. James and the Cold Gun - Kate Bush
72. Jazzy Belle - Outkast vs. James and the Cold Gun - Kate Bush
0
geplaatst: 14 juni 2015, 12:46 uur
73. JOS Days - Nits vs. Jazz Is the Teacher - 3mb feat. Juan Atkins
1-0
Er gebeurt n beetje waar ik vooraf bang voor was: de alfabet Ko's duren al relatief lang maar bij een onbekendere letter als de j zou dit weleens een eeuwigheid kunnen worden.
1-0
Er gebeurt n beetje waar ik vooraf bang voor was: de alfabet Ko's duren al relatief lang maar bij een onbekendere letter als de j zou dit weleens een eeuwigheid kunnen worden.
0
geplaatst: 14 juni 2015, 13:00 uur
2-0
Die uitspraak snap ik trouwens niet. Wat zou de letter J zo anders moeten maken dan de rest, het is toch gewoon een letter als een ander
Die uitspraak snap ik trouwens niet. Wat zou de letter J zo anders moeten maken dan de rest, het is toch gewoon een letter als een ander

0
geplaatst: 14 juni 2015, 13:07 uur
Bovendien staat in deze battle een van de allerbeste nummers beginnend met een J, dus dat zal wel heel spoedig 2-4 worden.
Voor nu:
2-1
Voor nu:
2-1
0
geplaatst: 14 juni 2015, 13:23 uur
Scorpion_21 schreef:
1-0
1-0
Je hebt haast?
Je kan het ook als een mooie gelegenheid zien om nieuwe muziek te ontdekken. En als deze even stilstaat, zijn er zat andere spelletjes.
0
geplaatst: 14 juni 2015, 13:43 uur
Arrie schreef:
Je hebt haast?
Je kan het ook als een mooie gelegenheid zien om nieuwe muziek te ontdekken. En als deze even stilstaat, zijn er zat andere spelletjes.
Nee geen haast, maar er is n beperkt aantal spelletjes waarvoor ik t mume forum bezoek. Mn interesse om t te blijven volgen neemt wat af (quote)
Je hebt haast?
En dat vind ik jammer, want dit spelletje volg ik al vanaf zn start
0
Cured
geplaatst: 14 juni 2015, 17:51 uur
2-4
75. Jet Airliner - Steve Miller Band vs. Jocko Homo - Devo
1-0
75. Jet Airliner - Steve Miller Band vs. Jocko Homo - Devo
1-0
* denotes required fields.