MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO 2015

zoeken in:

3-3 waarom staat het, met alle respect voor Sasha, nog geen 6-0?

5-4

Sasha toch ook wel zeer mooi, maar Marionette heb ik de afgelopen 10 jaar zo vaak van genoten... die verdient mijn stem. En dan is het nog niet eens mijn favoriet van Mathew Jonson.

8. Underground Resistance - Jupiter Jazz vs Britney Spears - Breathe on Me [James Holden Vocal]

Voor straks:

wibro schreef:

14. DJ Rolando aka The Aztec Mystic - Jaguar vs Felix - Don't You Want Me (Hooj Mix)

Volgens mij is Felix in de vorige ronde 3-6 eruit gegaan tegen The Final Frontier..?

14. DJ Rolando aka The Aztec Mystic - Jaguar vs Felix - Don't You Want Me (Hooj Mix)

m/z

14. DJ Rolando aka The Aztec Mystic vs Underground Resistance - The Final Frontier

Bedankt voor de oplettendheid Gyzzz

9. Nathan Fake - The Sky Was Pink [Holden Remix] vs David Bowie - Love Is Lost (Hello Steve Reich Mix)

1-0

6-1

10. Motor City Drum Ensemble - L.O.V.E. vs Quadrant - Q1.1/1

0-0

Gast
geplaatst: vandaag om 14:49 uur

geplaatst: vandaag om 14:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.