Muziek / Muziekgames / Dance KO 2015
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juli 2015, 19:32 uur
Luister je ook wel eens een nummer dat je nog niet kent of stem je alleen maar omdat je de nummers toevallig kent ipv uit interesse?
0
geplaatst: 15 juli 2015, 19:43 uur
herman schreef:
Luister je ook wel eens een nummer dat je nog niet kent of stem je alleen maar omdat je de nummers toevallig kent ipv uit interesse?
(quote)
Ik luister ze wel ja, alleen niet in zo'n soort ko dan stem ik alleen als ik beide nummers kan.
0
geplaatst: 15 juli 2015, 19:57 uur
Naast de uitschakeling van halve finalist ( tijdens de laatste editie in 2012 ) Tensnake - Comacat, is het ook opmerkelijk om te zien dat de winnaar van de eerste Dance Knock Out in 2006 ( Underworld - Born Slippy ) er nu ook al uit ligt.
Benieuwd of Laurent Garnier zijn titel kan prolongeren!
Benieuwd of Laurent Garnier zijn titel kan prolongeren!
0
geplaatst: 15 juli 2015, 21:37 uur
Dance Lover schreef:
Naast de uitschakeling van halve finalist ( tijdens de laatste editie in 2012 ) Tensnake - Comacat, is het ook opmerkelijk om te zien dat de winnaar van de eerste Dance Knock Out in 2006 ( Underworld - Born Slippy ) er nu ook al uit ligt.
Helemaal niet zo opmerkelijk. "Max Berlin - Elle et Moi (Joakim Remix)" was gewoon een ijzersterke tegenstander.
0
geplaatst: 15 juli 2015, 21:41 uur
Ja, ik vind dat nummer ook veel beter dan Born Slippy.
Maar over het algemeen genomen is dat nummer van Max Berlin natuurlijk niet zo gekend, zeker niet tegenover Born Slippy. Wel fijn om te zien dat kwaliteit overwint i.p.v. bekendheid trouwens.
Maar over het algemeen genomen is dat nummer van Max Berlin natuurlijk niet zo gekend, zeker niet tegenover Born Slippy. Wel fijn om te zien dat kwaliteit overwint i.p.v. bekendheid trouwens.

0
geplaatst: 15 juli 2015, 21:44 uur
3-5
52
DJ Koze feat. Rahel - Magical Boy (Matthew Herbert's Not 'til It Stops Mix) - YouTube
vs
Quadrant - Q1.1/1 - YouTube
De vorige 4 battles trouwens gemist. Ik lag met een flinke griep in bed. Gelukkig weer herstellende.
52
DJ Koze feat. Rahel - Magical Boy (Matthew Herbert's Not 'til It Stops Mix) - YouTube
vs
Quadrant - Q1.1/1 - YouTube
De vorige 4 battles trouwens gemist. Ik lag met een flinke griep in bed. Gelukkig weer herstellende.

0
geplaatst: 15 juli 2015, 22:33 uur
1-4 uitzonderlijk nummer dat nog steeds beter wordt, ook al ken ik het al zo'n kleine 10 jaar
0
geplaatst: 15 juli 2015, 23:08 uur
1-5 twee nominaties van me tegen elkaar, maar toch een makkelijke keuze
53 D-Mob - Put Your Hands Together vs Nathan Fake - Charlie's House [Apparat Remix]
D_Mob - Put Your Hands Together - YouTube
Charlie's House ~ Apparat Remix - YouTube
0-1 leuk jeugdsentiment vs. leuke remix
Ben trouwens meer fan van deze Nathan Fake-remix door Fairmont:
Nathan Fake Long Sunny (Fairmont Remix) - YouTube
53 D-Mob - Put Your Hands Together vs Nathan Fake - Charlie's House [Apparat Remix]
D_Mob - Put Your Hands Together - YouTube
Charlie's House ~ Apparat Remix - YouTube
0-1 leuk jeugdsentiment vs. leuke remix
Ben trouwens meer fan van deze Nathan Fake-remix door Fairmont:
Nathan Fake Long Sunny (Fairmont Remix) - YouTube
* denotes required fields.