MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO 2015

zoeken in:
laxus11 schreef:
(quote)

Tensnake ken ik gewoon hoor anders had ik natuurlijk niet gestemd

Luister je ook wel eens een nummer dat je nog niet kent of stem je alleen maar omdat je de nummers toevallig kent ipv uit interesse?

herman schreef:
(quote)

Luister je ook wel eens een nummer dat je nog niet kent of stem je alleen maar omdat je de nummers toevallig kent ipv uit interesse?

Ik luister ze wel ja, alleen niet in zo'n soort ko dan stem ik alleen als ik beide nummers kan.

Naast de uitschakeling van halve finalist ( tijdens de laatste editie in 2012 ) Tensnake - Comacat, is het ook opmerkelijk om te zien dat de winnaar van de eerste Dance Knock Out in 2006 ( Underworld - Born Slippy ) er nu ook al uit ligt.

Benieuwd of Laurent Garnier zijn titel kan prolongeren!

2-2

2-4

Hashim kende ik nog niet, klinkt ook goed

3-4

Erg toffe ontdekking, ja!

Dance Lover schreef:
Naast de uitschakeling van halve finalist ( tijdens de laatste editie in 2012 ) Tensnake - Comacat, is het ook opmerkelijk om te zien dat de winnaar van de eerste Dance Knock Out in 2006 ( Underworld - Born Slippy ) er nu ook al uit ligt.

Helemaal niet zo opmerkelijk. "Max Berlin - Elle et Moi (Joakim Remix)" was gewoon een ijzersterke tegenstander.

Ja, ik vind dat nummer ook veel beter dan Born Slippy.

Maar over het algemeen genomen is dat nummer van Max Berlin natuurlijk niet zo gekend, zeker niet tegenover Born Slippy. Wel fijn om te zien dat kwaliteit overwint i.p.v. bekendheid trouwens.

3-5

52
DJ Koze feat. Rahel - Magical Boy (Matthew Herbert's Not 'til It Stops Mix) - YouTube
vs
Quadrant - Q1.1/1 - YouTube

De vorige 4 battles trouwens gemist. Ik lag met een flinke griep in bed. Gelukkig weer herstellende.

0-1

1-3

1-4 uitzonderlijk nummer dat nog steeds beter wordt, ook al ken ik het al zo'n kleine 10 jaar

1-5 twee nominaties van me tegen elkaar, maar toch een makkelijke keuze

53 D-Mob - Put Your Hands Together vs Nathan Fake - Charlie's House [Apparat Remix]

D_Mob - Put Your Hands Together - YouTube
Charlie's House ~ Apparat Remix - YouTube

0-1 leuk jeugdsentiment vs. leuke remix

Ben trouwens meer fan van deze Nathan Fake-remix door Fairmont:
Nathan Fake Long Sunny (Fairmont Remix) - YouTube

0-2

0-3

1-3

1-2

1-3

4-3

5-3

Gast
geplaatst: vandaag om 22:30 uur

geplaatst: vandaag om 22:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.