MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO 2015

zoeken in:
1-5

2-1

3-2

Twee klassiekers, maar The Launch komt hier toch een pak beter binnen.

4-3

5-3

5-4

88 Stardust - Music Sounds Better with You vs DJ Rolando aka The Aztec Mystic - Jaguar

0-0

1-3

1-4

2-4

Paar topduels gemist, die helaas allemaal (niet geheel onverwacht) in het nadeel van mijn nominaties uitvielen... Deze is dan weer no contest:

2-5

89 Cybotron - Alleys of Your Mind vs. Rhythim Is Rhythim - Strings of Life

Prototechno-battle dit; beide fijn

0-1

1-1 idd beide fijn

Ha, toevallig eergisteren weer eens een docu over techno gekeken en daar kregen deze twee nummers een vrij prominente plek.

Alleys of Your Mind mag dan wel de eerste zijn, Strings of Life wint gemakkelijk.

1-3

1-5

90 Kirsty Hawkshaw - Fine Day (James Holden Remix) vs Panthers - Goblin City (Run Roc Remix)

Kirsty Hawkshaw-Fine Day (James Holden Remix) - YouTube
Panthers - Goblin City - Run Roc Remix by Run Roc | Free Listening on SoundCloud

0-1 allebei 5* waard wat mij betreft, helemaal stukgedraaid beide. BIj Holden is het halverwege echt alsof de hemel openbreekt en die tweede is zowaar nog mooier.

1-1

Omdat ik op Kirsty ben.

2-1

Kenden jullie Panthers al GrafGantz en thelion? Dacht dat het best een obscure track was, kon hem ook niet vinden op YouTube.

herman schreef:
Kenden jullie Panthers al GrafGantz en thelion? Dacht dat het best een obscure track was, kon hem ook niet vinden op YouTube.

Ha, ik haal wat dingen door elkaar zo te zien. Dacht dat we al aan de tweede ronde bezig waren en was er van overtuigd dat ik deze in ronde 1 al beluisterd had. Ik word oud geloof ik

/edit: lekker nummer ja, maar ik blijf bij m'n stem.

3-1

Gast
geplaatst: vandaag om 16:36 uur

geplaatst: vandaag om 16:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.