Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: K
zoeken in:
0
geplaatst: 27 augustus 2015, 10:09 uur
Kees-Jan schreef:
Kan iemand aangeven waar ik Kermis in Ravenstein van Alex Roeka kan beluisteren. Ik kan het nummer nergens vinden.
Kan iemand aangeven waar ik Kermis in Ravenstein van Alex Roeka kan beluisteren. Ik kan het nummer nergens vinden.
+1. Nergens op YouTube of Spotify te vinden. Hebben jullie zijn albums allemaal in de kast staan?

0
geplaatst: 27 augustus 2015, 10:18 uur
Gretz schreef:
+1. Nergens op YouTube of Spotify te vinden. Hebben jullie zijn albums allemaal in de kast staan?
(quote)
Heb zelf niet gestemd maar als het echt onvindbaar is lijkt me dat eigenlijk een legitieme reden om op de tegenstander te stemmen.
0
geplaatst: 27 augustus 2015, 10:33 uur
Blijft toch altijd bijzonder zoveel stemmen op (tegen) een onvindbaar nummer
.
.
0
geplaatst: 27 augustus 2015, 10:35 uur
Twee stemmen maar zo te zien, waarvan er eentje ook daadwerkelijk aangeeft het nummer te kennen.
0
geplaatst: 27 augustus 2015, 10:36 uur
Scorpion_21 zal het als nominator wel kennen en ik ga er vanuit Simon77 ook. Ik vind wel gek dat als je op de tegenstander stemt omdat het andere nummer toevallig niet vindbaar is dat je dat dan niet even meldt. Is het dan niemand van de stemmers opgevallen?
Verder op zich wel eens met GrafGantz. Als je een minder bekend nummer nomineert controleer dan even of het op het web te luisteren is, en zo niet uploadt het dan zelf even op YouTube. Geen garantie dat het ook daadwerkelijk wordt beluisterd dan
, maar het maakt het voor de rest wel makkelijker.
Verder op zich wel eens met GrafGantz. Als je een minder bekend nummer nomineert controleer dan even of het op het web te luisteren is, en zo niet uploadt het dan zelf even op YouTube. Geen garantie dat het ook daadwerkelijk wordt beluisterd dan
, maar het maakt het voor de rest wel makkelijker.
0
geplaatst: 27 augustus 2015, 10:39 uur
GrafGantz schreef:
Twee stemmen maar zo te zien, waarvan er eentje ook daadwerkelijk aangeeft het nummer te kennen.
Er stemmen toch ook vijf mensen tegen? Das dus zeven in totaal die het nummer blijkbaar kennen.Twee stemmen maar zo te zien, waarvan er eentje ook daadwerkelijk aangeeft het nummer te kennen.
0
geplaatst: 27 augustus 2015, 10:39 uur
Doet me denken aan die ene keer dat ik iets genomineerd had voor een KO dat onvindbaar was. Kwam daar pas achter toen de betreffende battle aan de beurt was en besloot toen maar om hem zelf op youtube te zetten. Had echter nog niet eerder iets op youtube gezet dus dat duurde wat langer dan verwacht (was alleen audio, dan moet je wat meer stappen doen) en tegen de tijd dat ik het nummer online had was de battle al afgelopen, uiteraard in het nadeel van mijn nominatie 

0
geplaatst: 27 augustus 2015, 10:42 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Er stemmen toch ook vijf mensen tegen? Das dus zeven in totaal die het nummer blijkbaar kennen. Nogmaals, als ik een battle tegenkom waarvan 1 nummer compleet onvindbaar is ben ik zelf ook geneigd om voor die andere te stemmen. Moet de persoon die het nummer nomineert maar zorgen dat het ergens te beluisteren valt. Als je in dit geval niet had mogen stemmen op die tweede had het dus 2-0 gestaan voor het onbekende nummer en die was na 24 uur doorgegaan naar de volgende ronde, en zo door tot aan de finale

0
geplaatst: 27 augustus 2015, 10:42 uur
GrafGantz schreef:
Doet me denken aan die ene keer dat ik iets genomineerd had voor een KO dat onvindbaar was. Kwam daar pas achter toen de betreffende battle aan de beurt was en besloot toen maar om hem zelf op youtube te zetten. Had echter nog niet eerder iets op youtube gezet dus dat duurde wat langer dan verwacht (was alleen audio, dan moet je wat meer stappen doen) en tegen de tijd dat ik het nummer online had was de battle al afgelopen, uiteraard in het nadeel van mijn nominatie
Het doet mij ook denken aan die seizoenen-EP van The Field die jij op je computer hebt staan, maar heel gek genoeg geen officiële release van te vinden is. Mooie taferelen toen in de Autumn K.O.
Leuke bijkomstigheid is wel dat dit soort gevallen ons meer inzicht geven in het stemgedrag.

0
geplaatst: 27 augustus 2015, 10:44 uur
Gretz schreef:
Het doet mij ook denken aan die seizoenen-EP van The Field die jij op je computer hebt staan, maar heel gek genoeg geen officiële release van te vinden is. Mooie taferelen toen in de Autumn K.O.
(quote)

Ondertussen nog steeds geen idee wat het is, klinkt wel heel erg als The Field vreemd genoeg. Wellicht de een of andere thuisknutselaar die grappig dacht te zijn, van Boards of Canada stond een zeker P2P-programma destijds ook vol met fake tracks.
0
geplaatst: 27 augustus 2015, 10:45 uur
GrafGantz schreef:
Als je in dit geval niet had mogen stemmen op die tweede had het dus 2-0 gestaan voor het onbekende nummer en die was na 24 uur doorgegaan naar de volgende ronde, en zo door tot aan de finale
Goed punt, kan ik weinig tegenin brengen Als je in dit geval niet had mogen stemmen op die tweede had het dus 2-0 gestaan voor het onbekende nummer en die was na 24 uur doorgegaan naar de volgende ronde, en zo door tot aan de finale
.
0
Cured
geplaatst: 27 augustus 2015, 12:08 uur
0-4
84. Kreuzberg - Block Party vs. Keep On Running - Spencer Davis Group
0-1
84. Kreuzberg - Block Party vs. Keep On Running - Spencer Davis Group
0-1
0
geplaatst: 27 augustus 2015, 12:18 uur
85. Kiss Me on the Bus - The Replacements vs. Kimberly - Patti Smith