Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: K
zoeken in:
0
geplaatst: 27 augustus 2015, 20:39 uur
Ik begrijp jullie overwegingen tav. Kermis van Ravenstein. Wist niet dat ie op internet niet beluisterbaar is (ik ken t werk van Roeka dusdanig goed dat ik ervan uit ging dat t wel op internet beschikbaar zou zijn). Had ff n gil gegeven, dan had ik hier n spotifylinkje online gezet (hadden jullie zelf ook kunnen doen volgens mij, spotify aanzwengelen). Vind t wat ver gaan dit nr voor dit spel op youtube te uploaden.
0
geplaatst: 27 augustus 2015, 22:47 uur
87. Keep on the Sunny Side - The Carter Family vs. Knocks Me Off My Feet - Stevie Wonder
0
geplaatst: 27 augustus 2015, 23:47 uur
88. Keep On Moving On - Andy Burrows vs. Know Where to Run - Orbital
0
geplaatst: 28 augustus 2015, 00:38 uur
Scorpion_21 schreef:
Ik begrijp jullie overwegingen tav. Kermis van Ravenstein. Wist niet dat ie op internet niet beluisterbaar is (ik ken t werk van Roeka dusdanig goed dat ik ervan uit ging dat t wel op internet beschikbaar zou zijn). Had ff n gil gegeven, dan had ik hier n spotifylinkje online gezet (hadden jullie zelf ook kunnen doen volgens mij, spotify aanzwengelen). Vind t wat ver gaan dit nr voor dit spel op youtube te uploaden.
Het staat ook niet op spotify (tenminste, ik kan het daar niet vinden). Mocht je toch een link hebben, kan je die dan nog doorgeven, ik ben wel namelijk erg benieuwd naar dit nummer. Ik denk dat ik de muziek van Alex Roeka (die ik dus helemaal niet ken) wel kan waarderen.
0
geplaatst: 28 augustus 2015, 07:24 uur
2-1
Die Alex Roeka brengt wel wat te weeg hier
Ik heb het een paar keer in een plaatselijke kroeg gehoord, vandaar dat ik het ken. Nummer is wel wat blijven hangen, hoewel ik het al jaren niet meer heb gehoord.
Die Alex Roeka brengt wel wat te weeg hier

Ik heb het een paar keer in een plaatselijke kroeg gehoord, vandaar dat ik het ken. Nummer is wel wat blijven hangen, hoewel ik het al jaren niet meer heb gehoord.
0
geplaatst: 28 augustus 2015, 08:18 uur
89. Kim - Eminem vs. King of New York (feat. Raekwon) - Ghostface Killah
0
geplaatst: 28 augustus 2015, 11:55 uur
90. Kid Things - Counting Crows vs. Kathy Knows - The Triffids
0-1
0-1
* denotes required fields.