Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2012
zoeken in:
0
geplaatst: 5 december 2015, 11:15 uur
6-4
11. Kendrick Lamar - The Art of Peer Pressure vs. Santigold - Disparate Youth
Dit is wel een lastige. Niet Kendricks sterkste track en een goede tegenstander...
Toch, 1-0
11. Kendrick Lamar - The Art of Peer Pressure vs. Santigold - Disparate Youth
Dit is wel een lastige. Niet Kendricks sterkste track en een goede tegenstander...
Toch, 1-0
0
geplaatst: 5 december 2015, 11:32 uur
Kendrick Lamar schakelt al mijn favorieten uit. Op deze manier zitten we straks met 6 tracks van good kid, m.A.A.d city bij de laatste 16 battles. Dat is ook een beetje overdreven.
Dit is zeker niet zijn sterkste nummer, dus dit moet Santigold gewoon winnen.
1-4
Dit is zeker niet zijn sterkste nummer, dus dit moet Santigold gewoon winnen.
1-4
0
geplaatst: 5 december 2015, 11:44 uur
Toch wel een van de beste nummers van GKMC. Maar disparate youth is ook geniaal. Hier moet ik even over nadenken.
0
geplaatst: 5 december 2015, 11:47 uur
2-4
Tsja, ik stem gewoon telkens op de beste nummers en die blijken nogal vaak van Kendrick te zijn. Logisch, met zo'n fantastisch album.
Bovendien heb ik het nooit zo in Disparate Youth gehoord. Doe mij maar iets als L.E.S. Artistes.
Tsja, ik stem gewoon telkens op de beste nummers en die blijken nogal vaak van Kendrick te zijn. Logisch, met zo'n fantastisch album.
Bovendien heb ik het nooit zo in Disparate Youth gehoord. Doe mij maar iets als L.E.S. Artistes.
0
Cured
geplaatst: 5 december 2015, 11:53 uur
3-5
wie wat het beste vindt stemt dat door , ook al zijn het er zes van de dezelfde uitvoerende; .......Kendrick rules !
wie wat het beste vindt stemt dat door , ook al zijn het er zes van de dezelfde uitvoerende; .......Kendrick rules !
0
geplaatst: 5 december 2015, 12:07 uur
12. Cashmere Cat - Mirror Maru vs. Kendrick Lamar - Money Trees
0-0
0-0
0
geplaatst: 5 december 2015, 12:38 uur
Nu ben ik dan zelf een keer degene die niet voor Kendrick gaat. Vaak zal dat niet voorkomen maar Mirror Maru is voor mij nog steeds één van de absolute toptracks van 2012.
2-2
2-2
0
geplaatst: 5 december 2015, 13:52 uur
4-2 wat Edgar zegt. Mooie herinneringen aan dit nummer live op BKS 2013.
0
geplaatst: 5 december 2015, 14:19 uur
4-3
Misschien de topictitel wijzigen naar Kendrick Lamar vs. de rest?
Misschien de topictitel wijzigen naar Kendrick Lamar vs. de rest?

0
Cured
geplaatst: 5 december 2015, 15:39 uur
Nee, er zijn users die toch gewoon standaard anti hip-hop stemmen, zonder er zelfs naar te luisteren ; daar moet paal en perk aan gesteld worden. 

0
geplaatst: 5 december 2015, 20:15 uur
5-6
Mirror Maru is een toffe ontdekking, maar Money Trees is een groot Kendrick-favoriet van me.
Mirror Maru is een toffe ontdekking, maar Money Trees is een groot Kendrick-favoriet van me.
0
geplaatst: 5 december 2015, 21:31 uur
5-7, maar Mirror Maru is ook heel leuk
13. Cloud Nothings - No Future / No Past vs. Sun Kil Moon - Track Number 8
13. Cloud Nothings - No Future / No Past vs. Sun Kil Moon - Track Number 8
* denotes required fields.