MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2012

zoeken in:

Cured
1-7

16. DIIV - Doused vs. Frank Ocean - Pyramids

0-0

mol
4-4

Uhhh...

5-5

Cured
7-5

Cured

Ik voelde al nattigheid aankomen toen ik de loting zag. Het beste nummer van 2012 gesneuveld

Ronde 5: tot de 8,2 verschil

1. Guided By Voices - Class Clown Spots A UFO vs. Phosphorescent - Song For Zula
2. Burial - Ashtray Wasp vs. Burial - Loner
3. Grimes - Oblivion vs. Alt-J - Taro
4. Kendrick Lamar - m.A.A.d city vs. Kendrick Lamar - Swimming Pools [Drank) (Extended Version]
5. Tame Impala - Feels Like We Only Go Backwards vs. Santigold - Disparate Youth
6. Kendrick Lamar - Sing About Me, I'm Dying of Thirst vs. DIIV - Doused
7. Cloud Nothings - Wasted Days vs. Dinosaur Jr. - Watch the Corners
8. Beach House - Lazuli vs. Todd Terje - Inspector Norse

1. Guided By Voices - Class Clown Spots A UFO vs. Phosphorescent - Song For Zula

1-0

Echt schitterend hoe ver dit topnummer geraakt is. Had ik op voorhand nooit verwacht!

Wow, Pyramids verliest van Doused, die had ik niet zien aankomen. Twee geweldige nummers!

Dit zou GBV toch ook nog moeten kunnen winnen, Song For Zula vind ik echt het minst bijzondere nummer dat nog overblijft, ik hoor het echt niet. Inderdaad prachtig dat dit nummer er nog altijd bij is.

2-0

ArthurDZ schreef:

Echt schitterend hoe ver dit topnummer geraakt is.

Je bent wel snel tevreden
Kwartfinale is toch wel het minste dat dit geweldige nummer verdient

3-0

johan de witt schreef:
(quote)

Je bent wel snel tevreden
Kwartfinale is toch wel het minste dat dit geweldige nummer verdient

3-0

Haha nee, wist echt niet dat dit nummer zo in de smaak viel hier. Maar echt terecht, een van de beste nummers van Guided By Voices (en dat wil wat zeggen, want ze hebben er veel )

4-1

Duel tussen twee nummers die in de vorige ronde helaas veel betere nummers hebben uitgeschakeld.

Cured
5-2

mol
6-2

Gast
geplaatst: vandaag om 15:32 uur

geplaatst: vandaag om 15:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.