MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Aller Tijden (K.O.)

zoeken in:
Ozric Spacefolk
Arrie schreef:
(quote)

Je weet dat er een regel op MuMe is dat je alleen mag stemmen op platen die je in z'n geheel hebt genoord? Lijkt me ook raar om wel het gemiddelde te beïnvloeden zonder dat je de muziek ervan kent. Maak dan gewoon voor jezelf een tekstbestandje waarin je interessante platen zet. De functie van het stemmen is niet om een reminder te zijn.

Verder vind ik het inderdaad vreemd dat je wel je oordeel klaar hebt over dingen, maar het uiteindelijk nauwelijks blijkt te kennen. Alsof één liedje meteen representatief is voor een hele plaat.

Lees mijn reactie bij de plaat.

Bovendien kan ik zo zeker zijn van mijn favoriete platen dat ik ze bij dit spelletje best mag voort trekken. Ben vast niet de enige die dat doet...

Ozric Spacefolk
FINALE :

2 Achtung Baby - U2
2 Revolver - The Beatles
6 Automatic For The People - R.E.M. +
7 The Queen Is Dead - The Smiths
1 The Joshua Tree - U2

Deadline 10.00 uur vanavond ! (graag meequoten)

west schreef:
Stem van Rudi S, niet van mij.

n)
.

FINALE : twee keer top, drie keer flop. Van mijn beide favorieten lijken The Smiths de grootste kanshebber dus die geef ik mijn stem dan maar.

2 Achtung Baby - U2
2 Revolver - The Beatles
6 Automatic For The People - R.E.M.
8 The Queen Is Dead - The Smiths +
1 The Joshua Tree - U2

Ah kijk, ik ken ze alle vijf.

FINALE :

2 Achtung Baby - U2
3 Revolver - The Beatles +
8 The Queen Is Dead - The Smiths
1 The Joshua Tree - U2

Automatic for the People en The Queen Is Dead zijn ook toppers, en zelfs met de beide U2-albums is weinig mis.

FINALE :

3 Achtung Baby - U2 +
3 Revolver - The Beatles
8 The Queen Is Dead - The Smiths
1 The Joshua Tree - U2

Cured
WINNAAR :

(afbeelding)

The Queen Is Dead - The Smiths

Cured
Goeie winnaar, een album van de beste band ook nog eens van de mid 80's !

Het was me een genoegen. Dit was ook mijn allerlaatste bijdrage op MM in de algemene topics, games of anderzijds.

Daar houden we je aan Cured

Cured schreef:

Het was me een genoegen. Dit was ook mijn allerlaatste bijdrage op MM in de algemene topics, games of anderzijds.

In elk geval een schitterende manier om afscheid te nemen
Prachtig podium!

dix
Hadden we haast? Nog een puntje buiten de tijdslimiet voor Automatic.

Mooie winnaar. Al een paar jaar vertegenwoordig in mijn top 10.

Cured schreef:
Dit was ook mijn allerlaatste bijdrage op MM in de algemene topics, games of anderzijds.

Ben benieuwd, dat heb je namelijk wel eens eerder gezegd. Ga je MuMe helemaal verlaten of blijf je enkel passief meestemmen nu?

WTF, een finale van slechts 3 uur? En dan ook nog eens op een vrijdagavond als een hoop mensen wel wat beters te doen hebben dan MuMe te volgen? Heb ik daar nu al die tijd enthousiast voor meegestemd?

Ja jammer he..daarom heet ik je van harte welkom GrafGantz in mijn nieuwe album ko allertijden in Januari met volop spektakel en nog meer albums en een gevarieerde opzet met herkansingen zelfs

Vraag me alleen wel af wat beter is dan MuMe volgen

GrafGantz schreef:
WTF, een finale van slechts 3 uur? En dan ook nog eens op een vrijdagavond als een hoop mensen wel wat beters te doen hebben dan MuMe te volgen? Heb ik daar nu al die tijd enthousiast voor meegestemd?

Daarom vroeg ik ook aan de organisator of hij niet toevallig een andere deadline bedoelde of anders een ruimere wilde voorstellen. Zoals normaal is voor finales. Maar zoals wel vaker de laatste weken krijg ik geen antwoord meer op mijn vragen. Beetje flauw wel Cured.

Gretz schreef:
Cured 10:00 morgenochtend bedoel je? 3 uur om te stemmen lijkt me wel erg kort. Stel je voor dat er nog mensen zijn die een paar albums willen beluisteren.

luigifort schreef:
Ja jammer he..daarom heet ik je van harte welkom GrafGantz in mijn nieuwe album ko allertijden in Januari met volop spektakel en nog meer albums en een gevarieerde opzet met herkansingen zelfs

Klinkt goed. Het zou ook wel mooi zijn als achter jouw K.O. wat minder haast zit; dat komt het ontdekken van mooie albums alleen maar ten goede namelijk. Herkansingen zijn een goed middel om mensen meer de tijd te geven om nog eens rustig een album te beluisteren.

Ja dat is ook meer t idee ervan..meer tijd meer kans..anders met reguliere ko want dan wint willekeur t nog wel eens..ms n poulesysteem ook..met herkansingen naar de Europa League en de top daarvan doet dan weer mee in de Champions League albums..maar gaat leuk worden Gretz

Cured schreef:
Dit was ook mijn allerlaatste bijdrage op MM in de algemene topics, games of anderzijds.

Tuurlijk gozer, tot over een week of zo

Cured schreef:

Dat schreef je om 22.02 uur

En zie hier een paar uur later ..........

FINALE :

3 Achtung Baby - U2
3 Revolver - The Beatles
9 The Queen Is Dead - The Smiths +
1 The Joshua Tree - U2

Heb ik toch een beetje meegedaan.........
Terechte winnaar dus!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:39 uur

geplaatst: vandaag om 08:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.