Muziek / Muziekgames / Album Aller Tijden (K.O.)
zoeken in:
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 27 november 2015, 17:09 uur
Ik vind mezelf vaak vooringenomen. Soms lijkt iets leuker dan ik dacht.
Maar Metallica en Prodigy blijf ik niks vinden

Misschien eens mee met de massa, en Radiohead, Smiths en Cure in mijn collectie opnemen.
0
Cured
geplaatst: 27 november 2015, 18:41 uur
Goed....kunnen we direct de Finale nog doen en Teunnis is een echte Zappa 

0
Cured
geplaatst: 27 november 2015, 18:44 uur
Tussen 19.00 en 10.00 wordt de Finale gespeeld en na de deadline is het album met de meeste punten de favoriete plaat hier in deze opzet. Bij gelijke stand is dat album de winnaar dat als eerste het winnende aantal punten heeft behaald. Bekijk het een beetje relativerend. 
edit: ik heb al een gevoel welke dat wordt, maar dat vertel ik erna

edit: ik heb al een gevoel welke dat wordt, maar dat vertel ik erna

0
geplaatst: 27 november 2015, 18:48 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Dan blijf ik op de hoogte van die plaat.
Ik zet altijd een 4* bij platen die mij boeien of zouden moeten boeien. Dan kan ik daarna nog omhoog of omlaag met mn cijfer.
Ik heb hem ook nu opgezet, en ben bang dat het een lange, lange, lange, treurige en vooral lange zit wordt. Maar ik zal op mijn kiezen bijten.
(quote)
Ik zet altijd een 4* bij platen die mij boeien of zouden moeten boeien. Dan kan ik daarna nog omhoog of omlaag met mn cijfer.
Ik heb hem ook nu opgezet, en ben bang dat het een lange, lange, lange, treurige en vooral lange zit wordt. Maar ik zal op mijn kiezen bijten.
Je weet dat er een regel op MuMe is dat je alleen mag stemmen op platen die je in z'n geheel hebt genoord? Lijkt me ook raar om wel het gemiddelde te beïnvloeden zonder dat je de muziek ervan kent. Maak dan gewoon voor jezelf een tekstbestandje waarin je interessante platen zet. De functie van het stemmen is niet om een reminder te zijn.
Verder vind ik het inderdaad vreemd dat je wel je oordeel klaar hebt over dingen, maar het uiteindelijk nauwelijks blijkt te kennen. Alsof één liedje meteen representatief is voor een hele plaat.
0
geplaatst: 27 november 2015, 18:51 uur
Ozric Spacefolk schreef:
(quote)
Je kunt het betreffende album natuurlijk ook gewoon aan 'Mijn updates' toevoegen als je op de hoogte wil blijven. Als je fan bent van lijstjes kun je trouwens ook gebruik maken van de functie 'Mijn albums', waar je zoveel mogelijk verschillende mappen aan kunt maken als je wilt. Lijkt me voor dit doel ideaal, en misschien nog wel makkelijker dan een tekstbestand aanleggen.
0
geplaatst: 27 november 2015, 18:53 uur
Edgar18 schreef:
The Velvet Underground verliest van U2... Schaam jullie!
The Velvet Underground verliest van U2... Schaam jullie!
Algemeen bekend dat U2 in knock-outs beter scoort dan in welk spel dan ook, hoe overrated ze inderdaad ook mogen zijn.
Misschien dat haar fans toegewijder zijn en relatief vaker online zijn. 
Ik hoop dat beide albums elkaar nu in de weg zitten.
Edit: Cured dit is geen aanval op U2 of haar fans, alleen een constatering.
* denotes required fields.