MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Aller Tijden (K.O.)

zoeken in:
Dit topic helemaal vergeten, anders had ik nog wel het e.e.a. genomineerd.

3-1 (4,0*- 4,0*)

Ja op n gegeven moment komen we id op 5

3-2! (4,0*- 5,0*)

Electronic is best een leuke ontdekking, maar kan natuurlijk (nog) niet op tegen mijn persoonlijke nummer 1.

(5* -3.5*)

luigifort schreef:
Ja op n gegeven moment komen we id op 5

384 albums lijkt me daarom ook beter. Dan kom je op het einde op 3 uit. Moet trouwens ook makkelijk kunnen. Bovendien word ik dan in de gelegenheid gesteld alsnog te nomineren.

De voorlopige stand;
3. Electronic – Electronic vs. The National - Boxer

3-2

wibro schreef:
(quote)

384 albums lijkt me daarom ook beter. Dan kom je op het einde op 3 uit. Moet trouwens ook makkelijk kunnen. Bovendien word ik dan in de gelegenheid gesteld alsnog te nomineren.

Misschien heeft Cured een eindspel in gedachten?

Casartelli (moderator)
5-2

Speciaal voor GrafGantz: het G-woord is hier aardig van toepassing.

Casartelli (moderator)
4. Queen - A Night At The Opera vs. The Gathering - How to Measure a Planet?

0-1

Hier dan weer niet.

Casartelli schreef:
Speciaal voor GrafGantz: het G-woord is hier aardig van toepassing.

Gangsta!

Cured
Ik heb bewust voor 320 gekozen, omdat ik geen voortgang meer zag na gisteren (heb ik ook vermeld). Zo kom ik op 5 uit en daarmee kan ik in de Finale wel uit de voeten. Ik ga niet weer alles opnieuw doen, want dat is heel veel werk en gisteren overdag'' s avonds heeft ook niemand zich meer gemeld en dat leek me tijd zat. Ik moest zelfs vanmorgen nog een kleine nominatieronde houden om nog tot die 320 te komen.

Cured
1-2

Cured schreef:
Ik heb bewust voor 320 gekozen, omdat ik geen voortgang meer zag na gisteren (heb ik ook vermeld). Zo kom ik op 5 uit en daarmee kan ik in de Finale wel uit de voeten. Ik ga niet weer alles opnieuw doen, want dat is heel veel werk en gisteren overdag'' s avonds heeft ook niemand zich meer gemeld en dat leek me tijd zat. Ik moest zelfs vanmorgen nog een kleine nominatieronde houden om nog tot die 320 te komen.
Duidelijk

Ik had trouwens maar beter op moeten letten.

2-2

Het verhaal komt nu toch uit op 10 of 20? Daar kun je een mooi laddertje van maken als eindspel .

4-3

Vorige

5-4

Jammer dat ik nu pas dit topic zie, had me graag met de nominaties bemoeid.

5. Simple Minds - New Gold Dream (81-82-83-84) vs. Genesis - Genesis

1-0

2-0 (5.0* - 2.5*)

Cured
3-0

4-0

6. Tracy Chapman - Tracy Chapman vs. Gorillaz - Plastic Beach

Cured
2-0

Gast
geplaatst: vandaag om 10:25 uur

geplaatst: vandaag om 10:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.