Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2016, 17:34 uur
0
geplaatst: 16 december 2016, 19:29 uur
0
geplaatst: 16 december 2016, 19:29 uur
2-0
Beide prima nummers, maar verrassend dat ze zo ver gekomen zijn
Beide prima nummers, maar verrassend dat ze zo ver gekomen zijn
0
geplaatst: 16 december 2016, 20:04 uur
3-2
Jammerlijke loting. Beide nummers zijn namelijk al iets te ver doorgestoten naar mijn mening. Het nummer van PoS vind ik zelfs niet echt metal, eerder neigen naar de funkrock van RHCP. Danzig rockt dan toch nog net iets meer. Maar verder twee prima nummers hoor. Alleen jammer dat Tool er nu uitligt
Jammerlijke loting. Beide nummers zijn namelijk al iets te ver doorgestoten naar mijn mening. Het nummer van PoS vind ik zelfs niet echt metal, eerder neigen naar de funkrock van RHCP. Danzig rockt dan toch nog net iets meer. Maar verder twee prima nummers hoor. Alleen jammer dat Tool er nu uitligt

0
geplaatst: 16 december 2016, 20:12 uur
Tool zien we nog wel eens terug. Voor nu: Glenn for president! 
3-3

3-3
0
geplaatst: 16 december 2016, 22:23 uur
Tool heeft al eens gewonnen; had bij mijn nominatie van Pushit ook niet verwacht dat het nummer zo ver ging geraken, al vind ik het uiteraard een topper.
Pain of Salvation is uiteraard een klasseband, maar ik ga na lang debatteren toch onze genre-Elvis het voordeel van de twijfel geven.
3-4
Pain of Salvation is uiteraard een klasseband, maar ik ga na lang debatteren toch onze genre-Elvis het voordeel van de twijfel geven.
3-4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.