Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 16 januari 2017, 21:34 uur
Pijnlijke keuze. Een prima power metal band tegen een prima doom band. Ik ga mijn stem even uitstellen.
0
geplaatst: 17 januari 2017, 19:39 uur
0
geplaatst: 17 januari 2017, 20:12 uur
Twee erg sterke nummers staan hier tegenover mekaar. Toch ga ik voor Queensrÿche; héérlijk nummer!
1-0
1-0
0
geplaatst: 17 januari 2017, 20:27 uur
2-1
Wat een dikke plaat blijft Queen of the Reich toch, en wat een strot had Geoff Tate zeg.
Op Crack the Skye staan wel betere nummers.
Wat een dikke plaat blijft Queen of the Reich toch, en wat een strot had Geoff Tate zeg.
Op Crack the Skye staan wel betere nummers.
0
geplaatst: 17 januari 2017, 22:39 uur
0
geplaatst: 18 januari 2017, 18:26 uur
'Aftershock' is het een-na-laatste album van Motörhead en als men het in het geheel luistert is 'Queen of the Damned' best wel een leuk onderhoudend nummer. In dit spel is het een nominatie om de lijst vol te krijgen. De snelheid zat er iig zo tegen het einde behoorlijk in en ik ben gek op Lemmy's stemgeluid.
Die zang van Darkthrone spreekt me minder aan, maar het nummer is ook zeker niet verkeerd.
3-2
Die zang van Darkthrone spreekt me minder aan, maar het nummer is ook zeker niet verkeerd.
3-2
0
geplaatst: 19 januari 2017, 08:53 uur
Next...
Misschien deze ronde ook tot de 5, omdat het aantal deelnemers niet voldoende is.
Misschien deze ronde ook tot de 5, omdat het aantal deelnemers niet voldoende is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.