MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:

aslan (crew)
4-1

De finale alweer! (Tot de 10, 2 verschil?)

YOB - Quantum Mystic vs. Queensrÿche - Queen of the Reich

0-1

Van alle mogelijke finalisten vind ik YOB veruit de zwakste. Heb weleens betere nummers van ze horen langskomen.

Joezer49263
mooie finale

2-1

2-3

YOB gaat het zeer waarschijnlijk gewoon een tweede maal doen. Goed nummer, maar ik vind Marrow toch nog van een heel andere orde. En Queensrÿche mag van mij ook wel eens winnen, met één van hun beste nummers.

aslan (crew)
4-3

odi
5-3

5-5

Allebei erg goed, maar ik vind die van Queensrÿche toch nog wel wat beter..
Mooie finale, in ieder geval!

Vind het vreselijk om te zeggen, maar de 24 uur zijn om, dus YOB behaalt zijn tweede overwinning in dit spel! Gefeliciteerd.

Gerechtigheid!!!

Het heeft tot de Q moeten duren, maar dan heeft er toch zowaar een eigen nominatie gewonnen! Nu maar hopen dat de R wat soepeler loopt. In ieder geval is de keuze al wat groter =p

Jammer maar toch gefeliciteerd, YOB!

Tijd voor een nieuwe letter dan maar! Dit belooft weer een wat sterkere ronde te worden.

De letter R, nominatieronde 1 (2 nummers), deadline 24.00 uur.

Altar of Plagues- Reflection Pulse Remains
Leviathan - Requiem For A Turd World

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:20 uur

geplaatst: vandaag om 19:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.