Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 februari 2017, 17:48 uur
Goh al de eerste aartsmoeilijke. Ik ga nipt voor mijn eigen inzending, maar de concurrentie mag in dit geval gerust aan het langste eind trekken.
2-1
2-1
1
geplaatst: 19 februari 2017, 17:50 uur
gigage schreef:
Ach, ik zit maar een beetje te stangen. Het wachten is op Sober en Stinkfist. Maar we zijn er bijna.
Ach, ik zit maar een beetje te stangen. Het wachten is op Sober en Stinkfist. Maar we zijn er bijna.
Ik denk dat bij de S en de T iedereen wel met gemak apart een lijstje van 64 nummers kan samenstellen. Dan zouden we elkaars lijstjes misschien beter tegenover elkaar plaatsen en anoniem stemmen wie het beste lijstje heeft samengesteld

0
geplaatst: 19 februari 2017, 19:15 uur
crosskip schreef:
Ach, vind het zelf wel leuk dat de bekendere nummers eens worden geskipt. Maiden's Revelations mag ook wel genoemd worden als niet genoemde klepper.
Ach, vind het zelf wel leuk dat de bekendere nummers eens worden geskipt. Maiden's Revelations mag ook wel genoemd worden als niet genoemde klepper.
Ach, had beter die genomen ipv Running Free
Toch nog een stuk beter.
0
geplaatst: 19 februari 2017, 21:02 uur
Ronde 1. Tot 5, 1 verschil:
4. The Angelic Process - Rid The Past By Dying vs. System of a Down - Revenga
4. The Angelic Process - Rid The Past By Dying vs. System of a Down - Revenga
0
geplaatst: 19 februari 2017, 22:32 uur
Nooit een fan geweest van wat SoaD uitbracht na Toxicity. Ik blijf erbij dat de eerste twee albums met grote voorsprong het beste zijn wat de band te bieden heeft.
2-2
2-2
0
geplaatst: 20 februari 2017, 10:17 uur
3-4
Ik snap wat mensen in dat The Angelic Process kunnen zien, maar doe mij dan maar het lekker geschifte Revenga, ook al is het een van de minder bekende nummers van SOAD.
Ik snap wat mensen in dat The Angelic Process kunnen zien, maar doe mij dan maar het lekker geschifte Revenga, ook al is het een van de minder bekende nummers van SOAD.
0
geplaatst: 20 februari 2017, 11:08 uur
Dieter zat een weekje aan de ander kant van de wereld, maar hij is er weer

0
geplaatst: 20 februari 2017, 18:16 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.