MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
3-1 geweldig ook live gezien (LOG)

Cured
11. Cannibal Corpse- Addicted to Vaginal Skin vs. Triptykon - Altar Of Deceit

0-1

(link plaatsen: ga naar het nummer op you-tube, laat het nummer 'lopen' , kopieer de url-link met de rechter muisknop en plaats dat in je bericht)

0-2

Agalloch ook zeker ernstig goed, maar deze klassieker van Maiden is té goed.

Cured
1-2

Tjah, Iron Maiden met wat ik persoonlijk misschien wel het hoogtepunt uit hun carrière vind of Agalloch: mijn all-time favorite waarvan ik al hun materiaal gretig verslonden heb. Beide nummers zijn op hun eigen wijze erg goed. Deze keer ga ik dan toch maar voor een gelijkmaker:

3-3

Cured
let op : tot de 4 , 1 verschil deze 1e ronde. Battles op pag. 2 !

Mooie ballad die me er weer aan herinnerd dat ik eens in het repertoire van Savatage moet duiken.
0-2

Oef, Immortal versus Savatage, wat een contrast, zeker met een piano(power)ballad. Weinig affiniteit met Immortal, adoratie voor Savatage. Alone you breathe als ballad had overigens ook gekund. Maar goed: 0-3.

1-0

YOB maakt schitterende muziek

'k vind het allebei...

Cured
2-0

... je mag doorlopend stemmen : geen beperkte tijden meer !

Wederom 2 nummers die op hun eigen wijze erg goed zijn. Daarnaast wederom 2 nummers die een scherp contrast met elkaar vormen, al is het verschil niet zo groot als bij de 2 voorgaande rondes.
Het valt log en zwaar zo op de maandagmorgen, maar ik vind de YOB track toch ook net wat sterker.

3-0

After the Holocaust is misschien niet Nuclear Assault's allerbeste nummer, maar is toch sterk. De cover van Am I Evil is te zwaar en overdreven naar mijn mening.

0-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:45 uur

geplaatst: vandaag om 17:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.