Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 16 november 2015, 10:19 uur
0
buizen
geplaatst: 16 november 2015, 10:28 uur
Oh, moet het precies op volgorde? Excuses.(heb m'n bericht verwijderd, herstel: aangepast).
The Ocean moet hier eerst geluisterd worden. Misschien tot vanavond.
The Ocean moet hier eerst geluisterd worden. Misschien tot vanavond.
0
geplaatst: 16 november 2015, 10:31 uur
Wellicht zijn we al snel toe aan Angel Witch & H-bomb...dus hopelijk tot dan 

0
geplaatst: 16 november 2015, 10:37 uur
1-0
Agents of steel is goed, maar het gebeuk van The Ocean is toch een stuk toffer.
Agents of steel is goed, maar het gebeuk van The Ocean is toch een stuk toffer.
0
Cured
geplaatst: 16 november 2015, 10:44 uur
2-0
Eens met HezzardNl. Stem overigens zoals je wilt, maar probeer gewoon het beste nummer te kiezen en ik snap dat ook in de Metal veel stromingen zijn die niet iedereen evengoed trekt , maar daar moet je overheen stappen in die zin dat je dan op het andere nummer stemt (of je moet dat ook niet trekken
. )
Iemand als Buizen is van de Old School Metal/Hardrock en zo zullen er nog wel een paar zijn. Die hebben het 'lastig' hier.
Eens met HezzardNl. Stem overigens zoals je wilt, maar probeer gewoon het beste nummer te kiezen en ik snap dat ook in de Metal veel stromingen zijn die niet iedereen evengoed trekt , maar daar moet je overheen stappen in die zin dat je dan op het andere nummer stemt (of je moet dat ook niet trekken
. )Iemand als Buizen is van de Old School Metal/Hardrock en zo zullen er nog wel een paar zijn. Die hebben het 'lastig' hier.
0
geplaatst: 16 november 2015, 10:46 uur
Die zang van The Ocean trek ik inderdaad niet heel goed. Dus gaan de punten naar Agent Steel.
2-1
2-1
0
Cured
geplaatst: 16 november 2015, 10:48 uur
Snap ik heel goed ; ik ga daar voor het gebeuk, de zang/het gebrul gaat mij eigenlijk ook te ver om eerlijk te zijn. Maar als we beginnen met overslaan van battles omdat je het niks vindt, komen we ook niet verder, wat al lastig genoeg wordt.
0
geplaatst: 16 november 2015, 11:39 uur
Ach, uiteindelijk moeten ze allemaal gedaan worden, dus de volgorde zal niet zo heel veel uitmaken. We moeten dan alleen wel opletten welke al gedaan zijn en welke nog niet.
Ik prefereer ook de recht-toe-recht-aan no nonsense knalmetal van Agent Steel over de ook toffe, maar wat aanmodderende techdeath van The Ocean.
2-2
Ik prefereer ook de recht-toe-recht-aan no nonsense knalmetal van Agent Steel over de ook toffe, maar wat aanmodderende techdeath van The Ocean.
2-2
0
geplaatst: 16 november 2015, 11:52 uur
Ik zou het eerder op experimentele post-metal/hardcore houden, maar het is sws lastig in een doosje te plaatsen.
0
Cured
geplaatst: 16 november 2015, 11:59 uur
The_CrY schreef:
Ach, uiteindelijk moeten ze allemaal gedaan worden, dus de volgorde zal niet zo heel veel uitmaken. We moeten dan alleen wel opletten welke al gedaan zijn en welke nog niet.
Ha, misverstand, maar begrijpelijk. Ik bedoel niet hetgeen Buizen deed, want dat moet niet, maar meer dat je er niks aan vindt en dan de lopende battle maar over slaat. Kies dan voor die Song die je het best ligt/minst "irriteert ".Ach, uiteindelijk moeten ze allemaal gedaan worden, dus de volgorde zal niet zo heel veel uitmaken. We moeten dan alleen wel opletten welke al gedaan zijn en welke nog niet.
0
aslan (crew)
geplaatst: 16 november 2015, 13:06 uur
17. Japanische Kampfhörspiele – Abflussbestattung vs. Sepultura - Arise
JAKA: JAPANISCHE KAMPFHOERSPIELE ABFLUSSBESTATTUNG - YouTube
sepultura: Sepultura - Arise [OFFICIAL VIDEO] - YouTube
JAKA: JAPANISCHE KAMPFHOERSPIELE ABFLUSSBESTATTUNG - YouTube
sepultura: Sepultura - Arise [OFFICIAL VIDEO] - YouTube
0
geplaatst: 16 november 2015, 16:58 uur
18. Angel Witch - Angel Witch vs. H-Bomb - Attaque
Attque blijkt eigenlijk een intro van 32 seconden te zijn en Exterminateur het nummer dat erna komt...beetje unfair dus. Daarnaast is Angel Witch gewoon kickass, dus:
1-0
Attque blijkt eigenlijk een intro van 32 seconden te zijn en Exterminateur het nummer dat erna komt...beetje unfair dus. Daarnaast is Angel Witch gewoon kickass, dus:
1-0
0
geplaatst: 16 november 2015, 17:18 uur
Ik had een verkeerd nummer van H-bomb in gedachten, dus negeer mijn bericht van 4 minuten geleden. Sorry...
4-0
19. Heir Apparent – A.N.D.... Drogro Lived On vs. Anthrax - Among The Living
4-0
19. Heir Apparent – A.N.D.... Drogro Lived On vs. Anthrax - Among The Living
0
buizen
geplaatst: 16 november 2015, 17:21 uur
Pfff!!
Kan er even een argument bij dan, waarom H-Bomb zo massaal/unaniem heeft verloren?!
0 - 1
Kan er even een argument bij dan, waarom H-Bomb zo massaal/unaniem heeft verloren?!
0 - 1
0
geplaatst: 16 november 2015, 17:26 uur
Ondanks de irritante drumsound vind ik A.N.D. stukken interessanter klinken dan Antrax.
1-2
1-2
0
geplaatst: 16 november 2015, 17:28 uur
1-3
buizen, dat komt omdat Attaque slechts een intro is... Het nummer dat volgt is niet met een A maar met een E. Lijkt mij logisch dat een intro het aflegt tegen elk willekeurig nummer.
buizen, dat komt omdat Attaque slechts een intro is... Het nummer dat volgt is niet met een A maar met een E. Lijkt mij logisch dat een intro het aflegt tegen elk willekeurig nummer.
0
buizen
geplaatst: 16 november 2015, 17:36 uur
HezzardNL schreef:
1-3
dat komt omdat Attaque slechts een intro is... Het nummer dat volgt is niet met een A maar met een E. Lijkt mij logisch dat een intro het aflegt tegen elk willekeurig nummer.
1-3
dat komt omdat Attaque slechts een intro is... Het nummer dat volgt is niet met een A maar met een E. Lijkt mij logisch dat een intro het aflegt tegen elk willekeurig nummer.
Ja. Ok. Mijn fout, ik bedoelde gewoon dat Attaque en Exterminateur bij elkaar horen, als 1 geheel maar had dat er dan natuurlijk bij moeten zetten.
Die - Franse - titels trouwens ook. Misschien ook ongepast, juist nu. Goed dat H-Bomb eruit geknikkerd is

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.