MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
buizen
0 - 4

Volgende ronde: zie wizard.

buizen
Oh, moet het precies op volgorde? Excuses.(heb m'n bericht verwijderd, herstel: aangepast).
The Ocean moet hier eerst geluisterd worden. Misschien tot vanavond.

Wellicht zijn we al snel toe aan Angel Witch & H-bomb...dus hopelijk tot dan

1-0

Agents of steel is goed, maar het gebeuk van The Ocean is toch een stuk toffer.

Cured
2-0

Eens met HezzardNl. Stem overigens zoals je wilt, maar probeer gewoon het beste nummer te kiezen en ik snap dat ook in de Metal veel stromingen zijn die niet iedereen evengoed trekt , maar daar moet je overheen stappen in die zin dat je dan op het andere nummer stemt (of je moet dat ook niet trekken . )

Iemand als Buizen is van de Old School Metal/Hardrock en zo zullen er nog wel een paar zijn. Die hebben het 'lastig' hier.

Die zang van The Ocean trek ik inderdaad niet heel goed. Dus gaan de punten naar Agent Steel.

2-1

Cured
Snap ik heel goed ; ik ga daar voor het gebeuk, de zang/het gebrul gaat mij eigenlijk ook te ver om eerlijk te zijn. Maar als we beginnen met overslaan van battles omdat je het niks vindt, komen we ook niet verder, wat al lastig genoeg wordt.

Ach, uiteindelijk moeten ze allemaal gedaan worden, dus de volgorde zal niet zo heel veel uitmaken. We moeten dan alleen wel opletten welke al gedaan zijn en welke nog niet.

Ik prefereer ook de recht-toe-recht-aan no nonsense knalmetal van Agent Steel over de ook toffe, maar wat aanmodderende techdeath van The Ocean.

2-2

Ik zou het eerder op experimentele post-metal/hardcore houden, maar het is sws lastig in een doosje te plaatsen.

Cured
The_CrY schreef:
Ach, uiteindelijk moeten ze allemaal gedaan worden, dus de volgorde zal niet zo heel veel uitmaken. We moeten dan alleen wel opletten welke al gedaan zijn en welke nog niet.
Ha, misverstand, maar begrijpelijk. Ik bedoel niet hetgeen Buizen deed, want dat moet niet, maar meer dat je er niks aan vindt en dan de lopende battle maar over slaat. Kies dan voor die Song die je het best ligt/minst "irriteert ".

aslan (crew)
4-3

aslan (crew)
17. Japanische Kampfhörspiele – Abflussbestattung vs. Sepultura - Arise

JAKA: JAPANISCHE KAMPFHOERSPIELE ABFLUSSBESTATTUNG - YouTube
sepultura: Sepultura - Arise [OFFICIAL VIDEO] - YouTube

aslan (crew)
1-0

Cured
1-3

18. Angel Witch - Angel Witch vs. H-Bomb - Attaque

Attque blijkt eigenlijk een intro van 32 seconden te zijn en Exterminateur het nummer dat erna komt...beetje unfair dus. Daarnaast is Angel Witch gewoon kickass, dus:

1-0

Cured
2-1

Attaque is een intro'tje , daarom...

Ik had een verkeerd nummer van H-bomb in gedachten, dus negeer mijn bericht van 4 minuten geleden. Sorry...

4-0

19. Heir Apparent – A.N.D.... Drogro Lived On vs. Anthrax - Among The Living

buizen
Pfff!!
Kan er even een argument bij dan, waarom H-Bomb zo massaal/unaniem heeft verloren?!

0 - 1

Ondanks de irritante drumsound vind ik A.N.D. stukken interessanter klinken dan Antrax.

1-2

1-3

buizen, dat komt omdat Attaque slechts een intro is... Het nummer dat volgt is niet met een A maar met een E. Lijkt mij logisch dat een intro het aflegt tegen elk willekeurig nummer.

buizen
HezzardNL schreef:
1-3

dat komt omdat Attaque slechts een intro is... Het nummer dat volgt is niet met een A maar met een E. Lijkt mij logisch dat een intro het aflegt tegen elk willekeurig nummer.

Ja. Ok. Mijn fout, ik bedoelde gewoon dat Attaque en Exterminateur bij elkaar horen, als 1 geheel maar had dat er dan natuurlijk bij moeten zetten.
Die - Franse - titels trouwens ook. Misschien ook ongepast, juist nu. Goed dat H-Bomb eruit geknikkerd is

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:09 uur

geplaatst: vandaag om 21:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.