Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
1
geplaatst: 16 maart 2017, 22:27 uur
ASman schreef:
Ben ik nu echt de enige die Shape of Despair tamelijk slaapverwekkend vindt?
Ben ik nu echt de enige die Shape of Despair tamelijk slaapverwekkend vindt?
Nee, dat denk ik niet. Er zullen nog wel mensen zijn die er niets mee kunnen. Ik daarentegen vind het echt geweldig, wat een ontdekking. Vooral die vocalen op het einde doen het 'm, prachtig.
7-3
0
geplaatst: 16 maart 2017, 22:28 uur
Deze is dan weer de meest duidelijke voor me van deze ronde:
2. Leprous - Rewind vs. Queensrÿche - Roads to Madness
0-1
2. Leprous - Rewind vs. Queensrÿche - Roads to Madness
0-1
1
geplaatst: 16 maart 2017, 22:35 uur
Johnny Marr schreef:
Nee, dat denk ik niet. Er zullen nog wel mensen zijn die er niets mee kunnen. Ik daarentegen vind het echt geweldig, wat een ontdekking. Vooral die vocalen op het einde doen het 'm, prachtig.
7-3
(quote)
7-3
Funeral doom kan mij nochtans goed smaken. Heb zeker een aantal albums uit deze stijl in mijn metal collectie. Shape of Despair voelt mij daarentegen iets te "luchtig" aan in vergelijking met spul zoals Ahab, Esoteric, Evoken, Skepticism, Worship, Disembowelment...
Queensryche en Leprous vind ik beide ook weer prima bands. Momenteel iets meer in de mood voor Leprous.
1-1
0
geplaatst: 17 maart 2017, 09:17 uur
Tweede keer dat twee eigen nominaties elkaar treffen deze letter. Pittig, pittig, pittig...
2-4
2-4
0
geplaatst: 17 maart 2017, 12:49 uur
0
geplaatst: 17 maart 2017, 18:34 uur
Prima nummer van 40 Watt Sun, maar ik blijf erbij: wat Walker met Warning deed was nog beter.
Meer in de mood voor Morbus Chron.
4-2
Meer in de mood voor Morbus Chron.
4-2
0
geplaatst: 18 maart 2017, 17:11 uur
3-7

Whaaaat the fuck, dit is dope. Moet dringend meer van deze band checken. Mag van mij de finale halen samen met Amenra of Queensrÿche.

Whaaaat the fuck, dit is dope. Moet dringend meer van deze band checken. Mag van mij de finale halen samen met Amenra of Queensrÿche.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.