Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 26 mei 2017, 19:29 uur
Shit man, zieke battle weer inderdaad, logge stoneeeeeerrrrrrrdooooooom vs. getormenteerde, atmosferische black metal. Moeilijke keuze.
4-3 maar is mij om het even.
4-3 maar is mij om het even.
0
geplaatst: 27 mei 2017, 10:41 uur
4-5
Ik word precies ongemakkelijk van dat Kult of the White Wizard. Austere daarentegen... wauw!
27. W.A.S.P. - The Great Misconceptions of Me vs. Type O Negative - The Profit of Doom
Ik word precies ongemakkelijk van dat Kult of the White Wizard. Austere daarentegen... wauw!
27. W.A.S.P. - The Great Misconceptions of Me vs. Type O Negative - The Profit of Doom
0
geplaatst: 27 mei 2017, 14:28 uur
0
geplaatst: 27 mei 2017, 19:31 uur
Heb het bij Toxik altijd bij het debuut gehouden en zo te horen is dat maar goed ook. Dit technische gefrübel zonder flow doet me vrij weinig.
5-1
5-1
0
geplaatst: 27 mei 2017, 19:43 uur
0
geplaatst: 27 mei 2017, 23:00 uur
crosskip schreef:
Heb het bij Toxik altijd bij het debuut gehouden en zo te horen is dat maar goed ook. Dit technische gefrübel zonder flow doet me vrij weinig.
nog een keer draaien dus
Dit is dan ook wel de meest technische arrogantie van Think This. (er staat zelfs een ballad op!)
1
geplaatst: 27 mei 2017, 23:14 uur
gigage schreef:
nog een keer draaien dus
Dit is dan ook wel de meest technische arrogantie van Think This. (er staat zelfs een ballad op!)
(quote)
nog een keer draaien dus
Dit is dan ook wel de meest technische arrogantie van Think This. (er staat zelfs een ballad op!) Boeeee! Sellouts!!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.