Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juni 2017, 09:38 uur
Niks tegen de oude Katatonia, maar mn commentaar blijft staan dat matige overgangen het een beetje verpesten. Zo'n trekje waar de eerste Opeth-platen ook zo'n last van hebben.
En ik stem natuurlijk liever op zo'n fijn ingebakken jaren 80 nummer.
4-3
En ik stem natuurlijk liever op zo'n fijn ingebakken jaren 80 nummer.
4-3
2
geplaatst: 1 juni 2017, 11:05 uur
crosskip schreef:
Niks tegen de oude Katatonia, maar mn commentaar blijft staan dat matige overgangen het een beetje verpesten. Zo'n trekje waar de eerste Opeth-platen ook zo'n last van hebben.
Kritiek op oude Opeth en Katatonia? Het is ok, niet iedereen kan de "trve" en de "kvlt" aan

0
geplaatst: 1 juni 2017, 11:18 uur
Take Hold of the Flame zit er bij ook erg ingebakken, met plezier overigens, want ik heb het niet voor niets genomineerd, maar 'Tomb of Insomnia' is toch wel de eerste keer dat ik door Katatonia echt onder de indruk ben. De modernere nummers van ze missen vaak de nodige punch en felheid die ik graag hoor in mijn metal, maar dit vraagt om een nadere luisterbeurt.
5-4
5-4
0
geplaatst: 1 juni 2017, 12:26 uur
0
geplaatst: 1 juni 2017, 13:07 uur
Ik ben aangenaam verrast van de keuze van The_CrY

Nu wie laat zijn "trve" colors zien en maakt korte metten met deze "B-side Iron Maiden" van The Warning?

Nu wie laat zijn "trve" colors zien en maakt korte metten met deze "B-side Iron Maiden" van The Warning?

1
geplaatst: 1 juni 2017, 15:32 uur
ASman schreef:
"B-side Iron Maiden" van The Warning?
"B-side Iron Maiden" van The Warning?
Heb echt veel respect voor je, ASman, maar deze uitspraak, daar kan ik echt niet bij 
1
geplaatst: 1 juni 2017, 16:20 uur
Johnny Marr schreef:
Heb echt veel respect voor je, ASman, maar deze uitspraak, daar kan ik echt niet bij
(quote)
Stiekem vind ik het niet eens een onaardig plaatje hoor

Ik probeer gewoon al trollend ervoor te zorgen dat mijn inzendingen niet allemaal geliquideerd worden

0
geplaatst: 1 juni 2017, 20:38 uur
De genadeslag!
6-5
4. diSEMBOWELMENT- The Spirits Of The Tall Hills vs. Black Sabbath - The Sign of the Southern Cross
6-5
4. diSEMBOWELMENT- The Spirits Of The Tall Hills vs. Black Sabbath - The Sign of the Southern Cross
0
geplaatst: 1 juni 2017, 21:52 uur
Komop, The_CrY, je was net zo sterk bezig!
Mob Rules vind ik wel ok, maar het album, alsook deze song, doet me toch niet zoveel als de klassiekers van Black Sabbath.
Disembowelment daarentegen is een van de parels van de underground. "Kvlt"-liefhebbers, laat jullie handen zien!
1-1
Mob Rules vind ik wel ok, maar het album, alsook deze song, doet me toch niet zoveel als de klassiekers van Black Sabbath.
Disembowelment daarentegen is een van de parels van de underground. "Kvlt"-liefhebbers, laat jullie handen zien!
1-1
0
geplaatst: 2 juni 2017, 14:00 uur
0
geplaatst: 2 juni 2017, 14:03 uur
Ongelukkige loting dat M.O.D. net tegen een van de vetste Megadeth-nummers moet
0
geplaatst: 2 juni 2017, 17:41 uur
Heb zowel Megadeth als M.O.D. in huis. De bedoeling was om het niet alleen op S.O.D. te houden, maar ook M.O.D. een nominatie te gunnen in dit spel.
3-4
3-4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.