MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
aslan (crew)
4-1

Niks tegen de oude Katatonia, maar mn commentaar blijft staan dat matige overgangen het een beetje verpesten. Zo'n trekje waar de eerste Opeth-platen ook zo'n last van hebben.

En ik stem natuurlijk liever op zo'n fijn ingebakken jaren 80 nummer.

4-3

4-4

Keuzes.....

crosskip schreef:
Niks tegen de oude Katatonia, maar mn commentaar blijft staan dat matige overgangen het een beetje verpesten. Zo'n trekje waar de eerste Opeth-platen ook zo'n last van hebben.

Kritiek op oude Opeth en Katatonia? Het is ok, niet iedereen kan de "trve" en de "kvlt" aan

Take Hold of the Flame zit er bij ook erg ingebakken, met plezier overigens, want ik heb het niet voor niets genomineerd, maar 'Tomb of Insomnia' is toch wel de eerste keer dat ik door Katatonia echt onder de indruk ben. De modernere nummers van ze missen vaak de nodige punch en felheid die ik graag hoor in mijn metal, maar dit vraagt om een nadere luisterbeurt.

5-4

5-5

Waar zijn users als Sir Spamalot en Kronos als je ze nodig hebt

Ik ben aangenaam verrast van de keuze van The_CrY
Nu wie laat zijn "trve" colors zien en maakt korte metten met deze "B-side Iron Maiden" van The Warning?

ASman schreef:
"B-side Iron Maiden" van The Warning?

Heb echt veel respect voor je, ASman, maar deze uitspraak, daar kan ik echt niet bij

Johnny Marr schreef:
(quote)

Heb echt veel respect voor je, ASman, maar deze uitspraak, daar kan ik echt niet bij

Stiekem vind ik het niet eens een onaardig plaatje hoor
Ik probeer gewoon al trollend ervoor te zorgen dat mijn inzendingen niet allemaal geliquideerd worden

Hier kan ik kort over zijn

0-1

Komop, The_CrY, je was net zo sterk bezig!
Mob Rules vind ik wel ok, maar het album, alsook deze song, doet me toch niet zoveel als de klassiekers van Black Sabbath.
Disembowelment daarentegen is een van de parels van de underground. "Kvlt"-liefhebbers, laat jullie handen zien!

1-1

The_CrY schreef:
Hier kan ik kort over zijn

heel kort
1-2

2-3

Joezer49263
2-4

aslan (crew)
4-4

6-4

Omdat ik anders mn kvlt-credits kwijt raak

Ongelukkige loting dat M.O.D. net tegen een van de vetste Megadeth-nummers moet

aslan (crew)
0-1

Ohja stemmen

1-1

2-1

Joezer49263
2-3

Decisions, decisions...

3-3

Heb zowel Megadeth als M.O.D. in huis. De bedoeling was om het niet alleen op S.O.D. te houden, maar ook M.O.D. een nominatie te gunnen in dit spel.

3-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:27 uur

geplaatst: vandaag om 12:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.