menu

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:

avatar van aslan
aslan (crew)
2-1

avatar van gigage
Twee krakers
2-2




avatar van AOVV
Moeilijk!

4-4

avatar van Johnny Marr
Vind ze allebei niet zo best om eerlijk te zijn, voor mij dus ook moeilijk maar dan op een andere manier...

5-4 toch maar want de eerste vind ik toch iets meer metal...

avatar van gigage
Dan mag de volgende.


avatar van aslan
aslan (crew)
1-0



avatar van ASman
Pffff vind Bloodbath - ondanks de sterke bezetting van muzikanten die in andere bands hun strepen in het metalgenre zeker en vast bewezen hebben - eigenlijk maar weinig opwindende been-there-done-that metal. Dan wekt de originele progressieve metal van Pain of Salvation (hoewel 'Untertow' zeker en vast een ietwat softere track is) toch wel wat meer belangstelling bij mij op. Maar goed, in een democratische maatschappij beslist de menigte

Dit vind ik dan weer een battle tussen twee bands die hier wel goed op dreef zijn, maar zelfs nog sterker uit de hoek kunnen komen.

3-1

avatar van gigage
Ben wel klaar met al die moonsorrow. Ik snap daar kan iedereen wel wat mee, maar bij de albums loopt het op eoa manier niet echt storm. Ook niet na de 20ste nominatie alhier.
4-1 derhalve













avatar van aslan
aslan (crew)
4-5



Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:02 uur

geplaatst: vandaag om 11:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.