Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 1 september 2017, 18:45 uur
Ik heb Manowar wel sterker gehoord (zoals op "Into Glory Ride" bijvoorbeeld - prima album, en dit is geen grap
).
WiiTR aan de andere kant speelt hier op hun top.
5-2
). WiiTR aan de andere kant speelt hier op hun top.
5-2
0
geplaatst: 1 september 2017, 18:45 uur
0
geplaatst: 1 september 2017, 19:47 uur
Heb toch meer met de oude Septicflesh; dat nieuwbakken orkestrale gedoe kan ik vaak niet zo veel mee.
3-0
3-0
0
geplaatst: 1 september 2017, 21:54 uur
5-1
4. Cultes Des Ghoules - Vintage Black Magic vs. Tool - Vicarious
Normaal ben ik wel voor wat kvlt te vinden, maar Cvltes Des Ghoules vind ik niet zo
0-1
4. Cultes Des Ghoules - Vintage Black Magic vs. Tool - Vicarious
Normaal ben ik wel voor wat kvlt te vinden, maar Cvltes Des Ghoules vind ik niet zo
0-1
0
geplaatst: 1 september 2017, 23:09 uur
Bij deze trek ik Môrthul dus enkele kvlt-punten af 
Normaal gezien ben ik wel voor Tool te vinden en "Vicarious" vind ik zeker en vast wel zo (zelfs een van de sterkste nummers op de waarschijnlijke zwanenzang van de band want dat nieuwe album komt er toch niet
); maar de underdog wil ook eens wat.
1-3

Normaal gezien ben ik wel voor Tool te vinden en "Vicarious" vind ik zeker en vast wel zo (zelfs een van de sterkste nummers op de waarschijnlijke zwanenzang van de band want dat nieuwe album komt er toch niet
); maar de underdog wil ook eens wat.1-3
1
geplaatst: 2 september 2017, 11:11 uur
ASman schreef:
Ik heb Manowar wel sterker gehoord (zoals op "Into Glory Ride" bijvoorbeeld - prima album, en dit is geen grap
).
). Manowar tof vonden is weer zo fout dat het wel weer kvlt-punten oplevert. Into Glory Ride, Hail to England en Sign of the Hammer zijn gewoon gruwelijk dikke platen!
Vintage Black Magic is wel erg gaaf, maar tegen mijn favoriete Tool-nummer kan het toch net niet op.
2-5
0
geplaatst: 2 september 2017, 11:19 uur
Ronde 1 (tot de 5, 1 verschil)
5. Gorod - Varangian Paradise vs. Asphyx - Vault of the Vailing Souls
0-1
5. Gorod - Varangian Paradise vs. Asphyx - Vault of the Vailing Souls
0-1
0
geplaatst: 2 september 2017, 12:48 uur
Lijkt me inderdaad zeer duidelijk: Asphyx natuurlijk! 
Wat had die Loomans toch een strot. Laat die kvlt-punten maar komen!
1-3

Wat had die Loomans toch een strot. Laat die kvlt-punten maar komen!
1-3
0
geplaatst: 2 september 2017, 23:28 uur
0
geplaatst: 3 september 2017, 11:27 uur
Mag beide bands graag, al heb ik MDB sterker gehoord. "The Eerie Cold" daarentegen is een van Shining's sterkste platen.
3-2
3-2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.