MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:

Ik heb Manowar wel sterker gehoord (zoals op "Into Glory Ride" bijvoorbeeld - prima album, en dit is geen grap ).
WiiTR aan de andere kant speelt hier op hun top.

5-2

Heb toch meer met de oude Septicflesh; dat nieuwbakken orkestrale gedoe kan ik vaak niet zo veel mee.

3-0

aslan (crew)
3-1

5-1

4. Cultes Des Ghoules - Vintage Black Magic vs. Tool - Vicarious

Normaal ben ik wel voor wat kvlt te vinden, maar Cvltes Des Ghoules vind ik niet zo

0-1

Bij deze trek ik Môrthul dus enkele kvlt-punten af
Normaal gezien ben ik wel voor Tool te vinden en "Vicarious" vind ik zeker en vast wel zo (zelfs een van de sterkste nummers op de waarschijnlijke zwanenzang van de band want dat nieuwe album komt er toch niet ); maar de underdog wil ook eens wat.

1-3

aslan (crew)
2-4

ASman schreef:
Ik heb Manowar wel sterker gehoord (zoals op "Into Glory Ride" bijvoorbeeld - prima album, en dit is geen grap ).

Manowar tof vonden is weer zo fout dat het wel weer kvlt-punten oplevert. Into Glory Ride, Hail to England en Sign of the Hammer zijn gewoon gruwelijk dikke platen!

Vintage Black Magic is wel erg gaaf, maar tegen mijn favoriete Tool-nummer kan het toch net niet op.

2-5

lijkt me duidelijk

1-2

Lijkt me inderdaad zeer duidelijk: Asphyx natuurlijk!
Wat had die Loomans toch een strot. Laat die kvlt-punten maar komen!

1-3

aslan (crew)
2-3

Allebei goed, maar Asphyx nog net iets beter.

3-4

Shaft!
4-4

5-4...vanaf gsm.

Mag beide bands graag, al heb ik MDB sterker gehoord. "The Eerie Cold" daarentegen is een van Shining's sterkste platen.

3-2

Ja deze is super

4-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:53 uur

geplaatst: vandaag om 22:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.