Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 5 december 2015, 17:00 uur
Twee nummers die ik niet erg goed vind...maar toch was het niet moeilijk een keuze te maken.
3-2
3-2
0
Cured
geplaatst: 5 december 2015, 17:26 uur
3-3
Sepultura's classic........later op de avond : de laatste 12 !
Sepultura's classic........later op de avond : de laatste 12 !
0
buizen
geplaatst: 5 december 2015, 17:33 uur
4-3
Echt een legendarisch 'lijflied' van Manowar, uit hun allereerste beginperiode. Man wat was dat heavy.
Vind de band later een karikatuur van zichzelf geworden.
Echt een legendarisch 'lijflied' van Manowar, uit hun allereerste beginperiode. Man wat was dat heavy.
0
geplaatst: 5 december 2015, 17:39 uur
4-4
Moeilijke beslissing deze, maar Sepultura ligt me net iets nauwer aan het hart.
Moeilijke beslissing deze, maar Sepultura ligt me net iets nauwer aan het hart.
0
geplaatst: 5 december 2015, 17:54 uur
buizen schreef:
Zijn ze dat dan niet altijd al geweest?

0
Cured
geplaatst: 5 december 2015, 18:22 uur
Voor wie het gemist heeft : wegens bezigheden.......rond 20.00 uur, de laatste 12 !!
0
geplaatst: 5 december 2015, 19:40 uur
tot die tijd even wat vrouwelijk schoon, slagroom, wasknijpers, kettingzaag en early metalcore (punk dus)
0
Cured
geplaatst: 5 december 2015, 20:00 uur
Ronde 4 : tot de 6 , 2 verschil ! (linkjes graag) max. tot de 8 ...
1. Triptykon - Boleskine House vs. Artillery - Back in the Thrash
2. Gojira – Backbone vs. Metallica – Battery
3. Mastodon - Blood and Thunder vs. Sepultura - Beneath the Remains
4. Meshuggah – Bleed vs. AmenRa – Boden
5. Metal Church - Beyond The Black vs. Mercyful Fate – Black Funeral
6. Entombed – But Life Goes On vs. Nevermore – Born
1. Triptykon - Boleskine House vs. Artillery - Back in the Thrash
3. Mastodon - Blood and Thunder vs. Sepultura - Beneath the Remains
4. Meshuggah – Bleed vs. AmenRa – Boden
5. Metal Church - Beyond The Black vs. Mercyful Fate – Black Funeral
6. Entombed – But Life Goes On vs. Nevermore – Born
0
buizen
geplaatst: 5 december 2015, 20:03 uur
Over 'glampunk' gesproken..
R.I.P. Wendy O'Williams. Na al eerdere suiicidepogingen schoot ze zichzelf in 1998 met een pistool dood. Ze leidde al enige tijd een teruggetrokken bestaan, en bekommerde zich veel om dierenwelzijn.
In de afscheidsbrief die ze achterliet stond:
"I don't believe that people should take their own lives without deep and thoughtful reflection over a considerable period of time. I do believe strongly, however, that the right to do so is one of the most fundamental rights that anyone in a free society should have.
For me, much of the world makes no sense, but my feelings about what I am doing ring loud and clear to an inner ear and a place where there is no self, only calm."
Achter een extravagante vertoning kan veel innerlijk leed schuil gaan.
Vond haar punkband toen wel cool. Die tapes over de tepels zijn later nog wel geimiteerd, Wendy was de oerpunkvrouwe. Debbie Harrie was meer pop, maar ook punky. En ook uit New York.
1-2
R.I.P. Wendy O'Williams. Na al eerdere suiicidepogingen schoot ze zichzelf in 1998 met een pistool dood. Ze leidde al enige tijd een teruggetrokken bestaan, en bekommerde zich veel om dierenwelzijn.
In de afscheidsbrief die ze achterliet stond:
"I don't believe that people should take their own lives without deep and thoughtful reflection over a considerable period of time. I do believe strongly, however, that the right to do so is one of the most fundamental rights that anyone in a free society should have.
For me, much of the world makes no sense, but my feelings about what I am doing ring loud and clear to an inner ear and a place where there is no self, only calm."
Achter een extravagante vertoning kan veel innerlijk leed schuil gaan.
Vond haar punkband toen wel cool. Die tapes over de tepels zijn later nog wel geimiteerd, Wendy was de oerpunkvrouwe. Debbie Harrie was meer pop, maar ook punky. En ook uit New York.
1-2
0
geplaatst: 5 december 2015, 20:15 uur
Die plaat van Artillery...meh. Heb het weleens eerder (en beter) gehoord. Triptykon daarentegen is helemaal zijn eigen beest.
2-2
2-2
0
geplaatst: 5 december 2015, 20:35 uur
Twee goede nummers, maar dit Artillerynummer werkt beter dan dat van Triptykon (dat vooral in de context van een heel album tot z'n recht komt)...naar mijn mening dan.
Daarbij woont de gitarist van Artillery hier om de hoek, dus ik support graag mijn locale metalscene
5-3
Daarbij woont de gitarist van Artillery hier om de hoek, dus ik support graag mijn locale metalscene

5-3
0
aslan (crew)
geplaatst: 5 december 2015, 20:48 uur
't was lang geleden, Wendy O' met de Plasmatics, ik heb er van genoten, van dit intermezzo

0
buizen
geplaatst: 5 december 2015, 20:51 uur
The Plasmatics / Wendy komen bijna nooit 'ter sprake' . Daarom wat achtergrondinfo.
Filmje is ok hoor.
Filmje is ok hoor.
0
aslan (crew)
geplaatst: 5 december 2015, 22:21 uur
Gojira - Backbone - YouTube -- Metallica - Battery (HD) - YouTube
1-0
Gojira - Backbone - YouTube -- Metallica - Battery (HD) - YouTube
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.