MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
Ik vind beide eigenlijk behoorlijk scheiße; in het geval van Rompeprop omdat de muziek gewoon op niets trekt (hoewel het ergens wel hilarisch is) en in het geval van Sonata Arctica omdat de zoetsappige sound en het Walt Disney gevoel dat hierbij wordt opgewekt - ondanks het duidelijke talent van de muzikanten - mij gewoon compleet niet ligt.

...maar op wie moet ik nu stemmen?

aslan (crew)
3-2

Allebei niet zo. Als ik naar goregrind wil luisteren dan luister ik liever Last Days of Humanity oid.

3-3

Metalaars zijn vaak veel te serieus. Vrolijk deuntje met dikke soloos, lekker hoor, voor een keer. Dik punt voor SA

3-4

ASman schreef:

...maar op wie moet ik nu stemmen?

zie mijn bericht hierboven

Dan stem ik de eigen inzending eruit. Heb wel een split-album van Rompeprop met Tu Carne, zal er niet snel meer van aanschaffen.

3-5

31. Bethlehem - Verschleierte Irreligiosität vs. Cynic - Veil of Maya

Allebei zeer goed. Ik zal voor de underdog gaan.

1-0

aslan (crew)
2-0

2-1

(waanzinnige freaky solo op 2:50)

Geweldige zanger, en album. Cynic klinkt ook zeer gaaf, het heeft wel iets van Death weg.

3-1

gigage schreef:
Metalaars zijn vaak veel te serieus.

Metal is serious business hoor!

Bij deze battle vind ik het dan weer moeilijk om te beslissen omdat beiden zo sterk zijn. Toch voor mijn eigen inzending dan maar...

4-2

4-4

Om het spannend te maken...beide fijn.

Dat was de 1e ronde!
Op naar de volgende...

Ik geef nog een schouderklop-stem aan Corrosion of Conformity. Toch een erg lekker nummer van een prima album! (hetzelfde kan ik ook over dat van Akercocke zeggen trouwens)

4-2

aslan (crew)
1-0

Ben fan van Machine Head van Deep Purple, niet van de band Machine Head.

1-1

Machine Head heeft inderdaad aardig wat troep geproduceerd. De eerste twee albums (en later The Blackening) behoren naar mijn mening echter niet tot die categorie.

2-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:35 uur

geplaatst: vandaag om 07:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.