Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 6 december 2015, 19:15 uur
Pffff...beiden echt vreselijk goed...oldschool vs newschool, altijd moeilijk.
5-5 om het spannend te maken.
5-5 om het spannend te maken.
0
geplaatst: 6 december 2015, 19:33 uur
Nipt 6-5. Inderdaad allebei vreselijk goed, maar dat vind ik helemaal niet zo vreselijk. 
Genieten.

Genieten.
0
geplaatst: 6 december 2015, 19:40 uur
0
aslan (crew)
geplaatst: 6 december 2015, 19:46 uur
Johnny Marr schreef:
zo newschool is Tom Gabriel Fischer's Triptykon eigenlijk niet, als je Celtic Frost en daarvoor Hellhammer meerekent

0
geplaatst: 6 december 2015, 19:55 uur
aslan schreef:
zo newschool is Tom Gabriel Fischer's Triptykon eigenlijk niet, als je Celtic Frost en daarvoor Hellhammer meerekent
(quote)
Ik denk dat er voornamelijk bedoeld wordt dat Celtic Frost vanaf Monotheist, en nu dus ook Triptykon, een stijl speelt die je niet meer echt tot de "Classic Metal" kan rekenen (iets waartoe Metal Church bijvoorbeeld wel gerekend kan worden). En is het is duidelijk te zien (onder andere aan het stemverloop) dat er in deze game nog verrassend veel diehard fans van de klassieke metal circuleren

0
aslan (crew)
geplaatst: 6 december 2015, 19:58 uur
ah op die manier... dan ga ik volledig (of toch meestal) voor de newschool, maar dat zal weinigen verbazen neem ik aan
0
geplaatst: 6 december 2015, 20:10 uur
Metal is gaandeweg veel diverser geworden natuurlijk. Nu heb je in de "New school" al verschillende diverse, unieke combinaties binnen het genre die niet meer onder een noemer geplaatst kunnen worden. Een resem 80's klassiekers uit de classic, doom en thrash scenes doen het nog steeds uitstekend. Anderen vind ik daarentegen serieus gedateerd klinken.
0
geplaatst: 6 december 2015, 22:09 uur
nog een stem uitbrengen..houdt toch niemand bij 
tis al gebeurd

tis al gebeurd

0
geplaatst: 6 december 2015, 22:17 uur
next up, van de laatste 6 songs, battle no:
2. Mastodon - Blood and Thunder vs. Nevermore – Born
MASTODON - "Blood and Thunder" (Official HD Music Video) - YouTube vs NEVERMORE - Born (HIGH QUALITY) - YouTube
2 heuse clips, tot de 7, 2 verschil, max 9
2. Mastodon - Blood and Thunder vs. Nevermore – Born
MASTODON - "Blood and Thunder" (Official HD Music Video) - YouTube vs NEVERMORE - Born (HIGH QUALITY) - YouTube
2 heuse clips, tot de 7, 2 verschil, max 9
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.