MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
Cured

Pffff...beiden echt vreselijk goed...oldschool vs newschool, altijd moeilijk.

5-5 om het spannend te maken.

Nipt 6-5. Inderdaad allebei vreselijk goed, maar dat vind ik helemaal niet zo vreselijk.
Genieten.

buizen
Het moet met 2 punten verschil. We zijn er nog niet.

buizen schreef:
Het moet met 2 punten verschil. We zijn er nog niet.

En het is tot de 7.

aslan (crew)
Johnny Marr schreef:
Pffff...beiden echt vreselijk goed...oldschool vs newschool, altijd moeilijk.

zo newschool is Tom Gabriel Fischer's Triptykon eigenlijk niet, als je Celtic Frost en daarvoor Hellhammer meerekent

aslan schreef:
(quote)

zo newschool is Tom Gabriel Fischer's Triptykon eigenlijk niet, als je Celtic Frost en daarvoor Hellhammer meerekent

Ik denk dat er voornamelijk bedoeld wordt dat Celtic Frost vanaf Monotheist, en nu dus ook Triptykon, een stijl speelt die je niet meer echt tot de "Classic Metal" kan rekenen (iets waartoe Metal Church bijvoorbeeld wel gerekend kan worden). En is het is duidelijk te zien (onder andere aan het stemverloop) dat er in deze game nog verrassend veel diehard fans van de klassieke metal circuleren

aslan (crew)
ah op die manier... dan ga ik volledig (of toch meestal) voor de newschool, maar dat zal weinigen verbazen neem ik aan

Metal is gaandeweg veel diverser geworden natuurlijk. Nu heb je in de "New school" al verschillende diverse, unieke combinaties binnen het genre die niet meer onder een noemer geplaatst kunnen worden. Een resem 80's klassiekers uit de classic, doom en thrash scenes doen het nog steeds uitstekend. Anderen vind ik daarentegen serieus gedateerd klinken.

Cured
stand : 7-6

(2 verschil, max. tot 9)

Deze battle is finalewaardig inderdaad.

spannûnd!

Pfffff wordt het niet eens tijd om de knoop door te hakken

nog een stem uitbrengen..houdt toch niemand bij

tis al gebeurd

En de kogel is door de kerk, met dank aan Kill_illuminati

ASman schreef:
En de kogel is door de kerk, met dank aan Kill_illuminati

haha mooie woordspeling

gigage schreef:
(quote)

haha mooie woordspeling

next up, van de laatste 6 songs, battle no:
2. Mastodon - Blood and Thunder vs. Nevermore – Born
MASTODON - "Blood and Thunder" (Official HD Music Video) - YouTube vs NEVERMORE - Born (HIGH QUALITY) - YouTube

2 heuse clips, tot de 7, 2 verschil, max 9

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:16 uur

geplaatst: vandaag om 20:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.