MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:

Tuurlijk luister ik beide nummers, ik heb alleen niks met trash. Logisch dan dat ik op Ulver stem, wat ook gewoon een goed nummer is.

Wat mij betreft hoef je niet iets recht te praten wat niet krom is. Ik verlies de meeste battles (behalve die tegen Down haha) gewoon naar de volgende, nog zo'n 1300 songs te gaan...

gigage schreef:
Wat mij betreft hoef je niet iets recht te praten wat niet krom is. Ik verlies de meeste battles (behalve die tegen Down haha) gewoon naar de volgende, nog zo'n 1300 songs te gaan...

That's the spirit

Hoewel het verlies van Down natuurlijk schandelijk was

buizen
4-4

Dit soort oldskoolmetalbands zijn vooral live zo gaaf. Fijn nummer van Savatage.

ASman schreef:
(quote)

That's the spirit

Hoewel het verlies van Down natuurlijk schandelijk was

Het was een walk-over volgens mij

gigage schreef:
(quote)

Het was een walk-over volgens mij

Bwa walk-over zou ik het niet durven noemen. Ik denk een puntje of 2 verschil.
Maar dat van Queensryche was natuurlijk ook wel een aardig plaatje. En het stemgedrag werd op dat moment voornamelijk gedomineerd door stemmers met een diepgewortelde liefde voor het klassiekere metalen werk. Dus ik zag de jammerlijke ondergang van Down wel al aankomen

Ik ben er nog steeds Down van...

4-5 en ben niet per se klassiek metal georiënteerd, maar Ryche is nou eenmaal een van m'n favo bands. Dan liever Corrosion of Conformity tov Down, maar daar ben ik wellicht alleen in

Op telefoon btw, iemand die de volgende kan plaatsen? Bij voorbaat dank

Kill_illuminati schreef:
Ik ben er nog steeds Down van...

Daar bestaat een remedie voor: je neemt de fles Jack Daniels erbij, een lekker dik gedraaid bluntje, de revolver leg je voor je op tafel (als je die in huis hebt tenminste, werkt in dit geval enorm sfeerversterkend) en je draait gewoon knalhard het album NOLA open.
Je bent er zo weer bovenop

Das een Operation Mindcrime

next up: letter C, ronde 1, tot de 5, 1 verschil, battles op p57
3. Lantlôs - Coma vs. Reverend Bizarre - Caesar Forever
Lantlôs - Coma - YouTube vs Reverend Bizarre - Caesar Forever - YouTube

ik pas 0-0

Die Lantlos kende ik nog niet. Klinkt best aardig, maar ik ga toch voor een portie doom van Reverend Bizarre.

0-1

Lantlôs heeft een vette sound, maar staat hier helaas tegen Reverend Bizarre met haar stevig potje stoner/doom

0-2

0-3 mooie doom/muzikale 'epos.'

Lantlôs heerscht!
1-3

Het nummer van Reverend Bizarre begon goed, maar die zang! Dat verpeste het hele nummer voor mij
Go lantlôs!

2-3

Cured
3-3

Aan allen ; als een nummer 'verliest' , wil dat niet zeggen dat het persé een slecht nummer is. Het is vooral een kwestie van voorkeur/smaak.

Voor het overzicht in de stand graag niet te lange commentaren a.u.b.

Cured
3-0

buizen
4-0

(Album staat in m'n top-5 Aller Tijden).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:21 uur

geplaatst: vandaag om 07:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.