MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
Cured
0-1

LET OP ....Ronde 1 : tot de 4 , 1 verschil ! (inmiddels aangepast door een moderator)

ADX kende ik nog niet, lekkere speed metal dat wel, maar tegen dit magnifieke W.A.S.P.-nummer kan het niet op!

1-0

Cured
1-1

aslan (crew)
3-3

Voor de overbodigheid ook nog maar een puntje van mij voor Caligula (3-5).

7. Wolves in the Throne Room – Cleansing vs. Vektor - Cosmic Cortex

aslan (crew)
0-1

Zonde van W.A.S.P. . WITTR klinkt erg lekker.

1-1

Cured
1-2

Twee bands die ik goed vind, maar Vektor wint het voor me, niet in de minste plaats vanwege die merkwaardige zang.

1-3

Cured
Degene die de battle beslist zou ook de nieuwe battle, incl. linkje met alleen bandnaam en songtitel, plaatsen, tenzij het echt niet kan. Als we dat nu met zijn allen een beetje doen, werkt het een stuk prettiger. Dank u.

8. Deathspell Omega - Chaining The Katechon vs. Morbid Angel - Chapel of Ghouls

0-1

Ik laat deze battle met plezier aan jullie, want tussen een van deze twee kiezen, dat kan ik mezelf echt niet aandoen.

aslan (crew)
1-1

links op p57

buizen
1-2

Vreselijk, zo'n 'episch' bedoeld nummer van Deathspell.

Cured
heb hetzelfde ; duurt me veel en veel te lang en de 'zang' ligt me niet, enfin.....ieder zijn ding

Geef het een kans ; maar daar duurt het dan zeker te lang voor

Simpele keuze voor mij

2-2

Nu ja, eigenlijk kun je deze van Deathspell Omega eerder vergelijken met een een EP zoals "I" van Meshuggah. Een song waar veel verschillend elementen zijn gestopt dat je ze als het ware in stukken kunt delen. Dit soort "one song EP's" (die moeiteloos de 20 minuten overschrijden) kun je daarom eigenlijk in een battle als deze moeilijk vergelijken met standaard songs die op een album staan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:12 uur

geplaatst: vandaag om 04:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.