Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 10 december 2015, 22:18 uur
0
geplaatst: 10 december 2015, 22:34 uur
Close to a World Below is een van de best death metal albums aller tijden naar mijn bescheiden mening. Topnummer van Black Sabbath ook. Maar ik ga mijn puntje gunnen aan de underdog.
1-0
1-0
0
geplaatst: 10 december 2015, 23:04 uur
Het riffwerk van Immolation is een van de meest unieke binnen de death metal. Het klinkt als opzwepend hellevuur, kan het moeilijk anders beschrijven. En dan is er nog die fantastische outro van dit nummer

0
geplaatst: 10 december 2015, 23:11 uur
ASman schreef:
Het riffwerk van Immolation is een van de meest unieke binnen de death metal. Het klinkt als opzwepend hellevuur, kan het moeilijk anders beschrijven. En dan is er nog die fantastische outro van dit nummer
(quote)
Het doet mij ergens denken aan een minder technisch begaafde Six Feet Under.
0
geplaatst: 10 december 2015, 23:18 uur
Kill_illuminati schreef:
(quote)
Immolation staat nochtans bekend als technisch een van de vreemdste maar ook moeilijkste bands binnen de death metal. Gitarist Bob Vigna wordt vaak ook aangehaald als een van de betere binnen het technisch toch al niet misse subgenre.
Six Feet Under daarentegen wordt weleens beschouwd als een van de meest simpele death metal bands. De hoofdfocus bij SFU ligt voornamelijk op grooves.
0
geplaatst: 10 december 2015, 23:57 uur
2-3
Ik vind koekiemonster bij Immolation niet zo bijzonder. Gitaarwerk echter wel gaaf. Maar mijn stem gaat naar Black Sabbath.
Ik was te laat met inzenden. 'Mijn' Mastodon had met Crusher Destroyer, de titel zegt het al, al jullie inzendingen met bruut machtsvertoon aan gort geslagen.
Ik vind koekiemonster bij Immolation niet zo bijzonder. Gitaarwerk echter wel gaaf. Maar mijn stem gaat naar Black Sabbath.
Ik was te laat met inzenden. 'Mijn' Mastodon had met Crusher Destroyer, de titel zegt het al, al jullie inzendingen met bruut machtsvertoon aan gort geslagen.

0
geplaatst: 11 december 2015, 00:21 uur
Crusher Destroyer had hier zeker niet misstaan. Verbaasde mij ook wel dat er geen enkel Mastodon nummer in de lijst te bespeuren valt. Keuzes keuzes...
0
geplaatst: 11 december 2015, 00:39 uur
Matig matig, het " unieke" zal ik wel over het hoofd zien. had liever Crack the Sky gehoord. 2 -4
(Of crazy train)
(Of crazy train)
0
geplaatst: 11 december 2015, 00:58 uur
Veel death metal bands hebben een eigen gezicht. Dat merk je als je het genre dieper gaat verkennen
Suffocation, Immolation, Autopsy, Gorguts, Bolt Thrower...allemaal een wereld van verschil vergeleken met elkaar.
Crazy Train is naar mijn mening dan weer behoorlijk meh. Maar met dat woord schat ik eigenlijk Ozzy's volledige solowerk in, "meh".
Suffocation, Immolation, Autopsy, Gorguts, Bolt Thrower...allemaal een wereld van verschil vergeleken met elkaar.
Crazy Train is naar mijn mening dan weer behoorlijk meh. Maar met dat woord schat ik eigenlijk Ozzy's volledige solowerk in, "meh".

0
Cured
geplaatst: 11 december 2015, 04:04 uur
2-4
Minder ouwehoeren/kletsen, meer stemmen ; werkt vooral negatief. Stimuleer dan als je het echt nodig vindt je keuze kort, i.p.v. negatieve benadering. Schijnt niet echt te lukken nadat ik 2x vriendelijk gevraagd heb en dan doe ik zelf veel liever wat anders. Het verbaast me ook nix , want er is geen genre waar zoveel bezettingswisselingen plaats vinden (ook in het echt) als in de Metal door 'verheven' meningen/standpunten/ruzie's.
Bij de non-genre topics wordt dat toch veel minder gedaan. Ik plaats uit 'vervelendheid' ook even geen nieuwe battle.
Minder ouwehoeren/kletsen, meer stemmen ; werkt vooral negatief. Stimuleer dan als je het echt nodig vindt je keuze kort, i.p.v. negatieve benadering. Schijnt niet echt te lukken nadat ik 2x vriendelijk gevraagd heb en dan doe ik zelf veel liever wat anders. Het verbaast me ook nix , want er is geen genre waar zoveel bezettingswisselingen plaats vinden (ook in het echt) als in de Metal door 'verheven' meningen/standpunten/ruzie's.
Bij de non-genre topics wordt dat toch veel minder gedaan. Ik plaats uit 'vervelendheid' ook even geen nieuwe battle.
0
geplaatst: 11 december 2015, 08:19 uur
15. Pestilence – Commandments vs. Slayer - Chemical Warfare
0-1 maar natuurlijk is Pestilence ook steengoed!
0-1 maar natuurlijk is Pestilence ook steengoed!
0
geplaatst: 11 december 2015, 10:27 uur
Zelden een spel gezien dat zo manu militari wordt geleid als dit. Geen wonder dat zovelen er al de brui aan hebben gegeven. Fantastisch leuk van opzet, maar als er iedere keer weer zo'n hopeloze noodkreet geslaakt wordt telkens als iemand een zinnetje teveel schrijft, dan is de lol er natuurlijk ook wel vanaf.
1-4
Ik plaats de nieuwe battle voor jullie en dan houd ik het hier maar voor bekeken.
16. Carcass - Corporal Jigsore ... vs. Gorguts - Colored Sands
1-4
Ik plaats de nieuwe battle voor jullie en dan houd ik het hier maar voor bekeken.
16. Carcass - Corporal Jigsore ... vs. Gorguts - Colored Sands
0
Cured
geplaatst: 11 december 2015, 10:45 uur
1-0
Je hebt je nickname mee, AS(s)man, weer een zeikerd minder, bedankt
. Overigens lees je niet goed en interpreteer je het verkeerd ....het is (voor mij) irritan/'vermoeiend om tussen alle verhalen door de scores/uitslagen goed/duidelijk 'controleren'; jij bent denk ik ook meer voor albumdiscussies genre/discussies. Mij heb je er overigens niet mee, whatever.
. Overigens lees je niet goed en interpreteer je het verkeerd ....het is (voor mij) irritan/'vermoeiend om tussen alle verhalen door de scores/uitslagen goed/duidelijk 'controleren'; jij bent denk ik ook meer voor albumdiscussies genre/discussies. Mij heb je er overigens niet mee, whatever.
0
geplaatst: 11 december 2015, 11:12 uur
Cured schreef:
1-0
. Overigens lees je niet goed en interpreteer je het verkeerd ; jij bent denk ik ook meer voor albumdiscussies genre/discussies. Mij heb je er overigens niet mee, whatever.
1-0
. Overigens lees je niet goed en interpreteer je het verkeerd ; jij bent denk ik ook meer voor albumdiscussies genre/discussies. Mij heb je er overigens niet mee, whatever. Om even een kleine historische schets te geven: ik heb deze nickname jaren geleden gekozen toen mijn creatieve brein nog niet helemaal op punt stond. De 'AS' staat voor mijn initialen. Ik vind jouw gedrag persoonlijk bijzonder, maar dan ook bijzonder respectloos. Van een 'volwassene' zou men meer kunnen verwachten. Ik heb jou niet persoonlijk beledigd, maar heb enkel een constatering gegeven van wat ik vaststel in deze game. Dat jij het nodig vindt om mij daarom een 'zeikerd' te noemen zegt veel over jou.
Het feit dat je deze game in elkaar hebt gestoken, alsook het feit dat jij met het idee kwam om een album top 30 op te stellen, vind ik nog steeds bijzonder knap. Het werk dat je in het opstellen van die top 30 lijst steekt, daar neem ik eveneens mijn hoedje voor af. En dat blijft zo. Ere wie ere toekomt.
Maar als persoon vertoon je, online althans, verregaande autistische trekken. "Het loopt niet zoals IK het wil, dus dan ga ik maar een beetje lopen huilen en beuken zodat IK krijg wat IK wil."
Dat het publiek dat aan deze game meedoet kleiner en kleiner wordt en dat je nu al bij de letter "C" noodgedwongen tot de 4 moet gaan, heeft hier misschien -heel misschien- wel iets mee te maken. Jouw aandachtskreten zoals -ik neem even een kleine greep uit de selectie- "Ik wil stoppen met MuMe omdat ik wel betere dingen te doen heb" (terwijl je weken later nog steeds gewoon evenveel zit te posten) of "de stemmingsronde verloopt niet vlot genoeg, zo kunnen we beter met de game stoppen", helpen hier ook niet echt bij.
Jij zal vast en zeker wel weer met een of andere infantiele belediging komen aanzetten, maar dat kan me eigenlijk bar weinig schelen. Volwassenheid heeft niets te maken met leeftijd, dat wordt maar weer eens bewezen. Alle stemmers wens ik nog veel plezier toe in deze game. Ik vond het bijzonder leuk om hier met jullie wat over muziek te lullen en te grappen

0
geplaatst: 11 december 2015, 11:19 uur
Het leuke aan deze game vind ik juist de stemmen inclusief eventuele meningen / discussies. Als het de bedoeling is dat men enkel cijfers post is dit helaas niks voor mij 

0
Cured
geplaatst: 11 december 2015, 11:49 uur
ASman; ik dacht dat je weg was
. Nee, middenweg is prima, maar ik heb geen zin als bijhouder steeds de scores tussen al dat gezever te moeten zoeken. Een meninkje is prima, maar ik ga hier niet in verhaling vallen. Je moet ook verder niet met een grote mond komen, want daar ben ik dan snel klaar mee. Als je normaal wat te melden heeft is prima, maar wat jij deed is 'asking for trouble'.
Het maakt mij verder geen reet uit wie wat wel of niet doet met deze game, anders stoppen we er gewoon mee. Ik zie het wel......Ik merk bovendien aan jullie dat het voor jou en Morthul de eerste keer is dat jullie zoiets doen. Verder besteed ik er geen aandacht meer aan en heb ik meer vrije tijd.
Als dit nu wel of niet doorgaat, boeit me geen reet verder, dus mij heb je er niet mee.
Plezierige dag
. Nee, middenweg is prima, maar ik heb geen zin als bijhouder steeds de scores tussen al dat gezever te moeten zoeken. Een meninkje is prima, maar ik ga hier niet in verhaling vallen. Je moet ook verder niet met een grote mond komen, want daar ben ik dan snel klaar mee. Als je normaal wat te melden heeft is prima, maar wat jij deed is 'asking for trouble'.Het maakt mij verder geen reet uit wie wat wel of niet doet met deze game, anders stoppen we er gewoon mee. Ik zie het wel......Ik merk bovendien aan jullie dat het voor jou en Morthul de eerste keer is dat jullie zoiets doen. Verder besteed ik er geen aandacht meer aan en heb ik meer vrije tijd.
Als dit nu wel of niet doorgaat, boeit me geen reet verder, dus mij heb je er niet mee.
Plezierige dag

0
geplaatst: 11 december 2015, 12:17 uur
"daar ben ik dan snel klaar mee"
Dat is jezelf toch echt wel te veel eer geven. Want jouw tegenreactie was niet bepaald "gevat" te noemen, eerder dan wel kinderachtig.
Voorts snap ik je punt wel. En eerlijkheidshalve moet ik natuurlijk wel toegeven dat ik zelf teveel aan het reageren was op opmerkingen van anderen zodat dit topic door mijn toedoen eerder uit begon te monden in een muziekdiscussie in plaats van een game. Mijn fout, dus daarin kan ik je wel volgen.
Maar als IK inzie waar ik fout zat en dit ook toegeef, kan jij dan bij jezelf niet zien waar jij fout zit? Je bent vast geen verkeerde kerel, maar je houding hier kan ik op bepaalde momenten niet anders omschrijven dan arrogant.
En hier zal ik het bij laten, want anders ben ik het spel hier alleen nog maar verder aan het beletten.
Dat is jezelf toch echt wel te veel eer geven. Want jouw tegenreactie was niet bepaald "gevat" te noemen, eerder dan wel kinderachtig.
Voorts snap ik je punt wel. En eerlijkheidshalve moet ik natuurlijk wel toegeven dat ik zelf teveel aan het reageren was op opmerkingen van anderen zodat dit topic door mijn toedoen eerder uit begon te monden in een muziekdiscussie in plaats van een game. Mijn fout, dus daarin kan ik je wel volgen.
Maar als IK inzie waar ik fout zat en dit ook toegeef, kan jij dan bij jezelf niet zien waar jij fout zit? Je bent vast geen verkeerde kerel, maar je houding hier kan ik op bepaalde momenten niet anders omschrijven dan arrogant.
En hier zal ik het bij laten, want anders ben ik het spel hier alleen nog maar verder aan het beletten.
0
geplaatst: 11 december 2015, 12:43 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.