MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
Haha, wat een heerlijke discussie weer!
Jij maakt geen vrienden Cured, maar dat waren we toch al niet!
ASman beschrijft precies het gevoel wat ik ook (al langere tijd) bij je heb.

Enfin.... game on! (moest dit even kwijt )

1-3

Ow mooi is dat...soms laat MuMe zien dat er nieuwe posts zijn, soms ook niet. 1-2 moet dus 1-4 zijn. Zal de nieuwe links zo posten.

1-4

Cured
2-0

Niks mis met dit nummer van Destruction, maar tegen Crazy Doctor kunnen maar weinig nummers op.

3-0

aslan (crew)
3-1

aslan (crew)
19. La Quiete - Ciò Che Siamo, Ciò Che Non Vogliamo vs. Deftones - Change (In The House of Flies)

La Quiete - Ciò Che Non Siamo, Ciò Che Non Vogliamo - YouTube - Deftones - Change (In The House Of Flies) [Official Music Video] - YouTube

Cured
0-2

buizen
2-0

aslan (crew)
3-2

Cured
0-2

aslan (crew)
1-2

Ik begrijp dat discussies niet op prijs worden gesteld. Maar dat vind ik nu juist het meest interessante aan dit spel. Alleen een voorkeur voor een nummer door een stem uit te brengen vind ik bijzonder nietszeggend. Ik haak daarom af en wens iedereen nog veel plezier.

Cured
Je zit er helemaal naast, net zoals die anderen ook; bovendien wens ik niet op een toon te worden aan gesproken zoals een zekere user dat deed; organiseer dan bovendien zelf eens iets , dbehalve te zeiken. Ik heb hier -tig van dit soort topics gedaan, en een enkele uitgezonderd is alles tot een leuk einde gebracht, met meningen en al. Maar als de één tegen de ander begint te kwetteren is voor mij het einde zoek.Ik heb als organisator alleen geen zin in om door alle verhalen nog de stand te moeten vissen, laat staan welke battle er aan de gang is. Verder ga ik daar niet weer op in; eerst maar eens een leescursus volgen .

Voor users die vooral graag ander zijn nominaties af willen kraken of gaatjes willen vullen zijn er zat andere topics (metalsong van de dag of zo). Ik doe het ook voor mijn plezier en zo niet ook goed. Metal is helaas vaak gezeik.

De groeten. (het zit niet meer in mijn updates.......ik blijf niet aan de gang en ben....vrij ! Sommige Metalheads hebben meer Metaal in de hersenen dan inhoudnhelaas )

buizen
1-3

buizen
Pff..
Ga je er wel of niet mee door, Cured, wat bedoel je met 'de groeten' en dan weer die relativerende(?) smiley. Als ik snel over de bladspiegel scroll zie ik ondanks stukken tekst ( 'discussies') toch heel makkelijk de stand, de ronde, de scores, etc. Snap niet dat heen-en-weer-meningen ('lappen tekst') over bepaalde songs nou zo verstorend zouden kunnen werken om een stand/rond-overzicht te behouden.

Edit:
Ik hoop dat je door gaat met je topic. Maar dat moet je zelf beslissen, je moet het ook aankunnen, je moet of relaxter omgaan met dat de spelers zelf enigszins het spel maken (zoals de gasten het feestje) - natuurlijk wel binnen spelregels van de game; maar de rest gaat toch hoe het gaat, het is een fijn topic om te praten over songs soms) of het blijft je irriteren en dan moet je je afvragen of je het aan kunt. Het gaat namelijk wel om een topic dat lang zal gaan duren. Maar dat laatste had je ook kunnen uitrekenen tevoren, je wist dat je een lang spel ging starten.
Maar tussen de teksten door de stand en scores en rondes nog kunnen zien lijkt me echt niet zo lastig zoals jij zegt dat je het ervaart.

Edit2:
Als er weer een nieuwe ronde met een lijst vol duels klaar is gemaakt door jou (dank aan de vele energie die je er in steekt) dan loopt voor de rest pagina's en dagen lang het topic ook wel 'vanzelf'.
De songduels worden uitgevochten door stemmers en die attenderen elkaar wel weer op nieuwe links moeten plaatsen en als iemand niemand meer weet of het nu tot de 4 of de 5 gaat dan zoeken we even terug en zo gaat het verder. Jij zou dan dagenlang gewoon vrijaf kunnen nemen, al kun je dan zelf niet mee stemmen maar het stemmen gaat wel gewoon door hoor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:45 uur

geplaatst: vandaag om 17:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.