Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 12 december 2015, 04:19 uur
0
buizen
geplaatst: 12 december 2015, 11:14 uur
2-4
40 Watt Sun lijkt The Jesus And Mary Chain wel, met al die fuzzgitaar.
Geen idee of dit topic door gaat. Niet wat Cured betreft denk en hoop ik, ben wel klaar met dat gezeik steeds.
Wat gebeurt er als de letter C afgerond is? Ik ga in elk geval al dat werk van nieuwe rondes, lijsten plaatsen etc. niet overnemen. Iemand anders misschien?
40 Watt Sun lijkt The Jesus And Mary Chain wel, met al die fuzzgitaar.
Geen idee of dit topic door gaat. Niet wat Cured betreft denk en hoop ik, ben wel klaar met dat gezeik steeds.
Wat gebeurt er als de letter C afgerond is? Ik ga in elk geval al dat werk van nieuwe rondes, lijsten plaatsen etc. niet overnemen. Iemand anders misschien?
0
geplaatst: 12 december 2015, 11:48 uur
0-1
Als Cured inderdaad het bijltje erbij neergooit wil ik wel kijken of ik het over kan nemen. Zou zonde zijn als we na de C stoppen.
Als Cured inderdaad het bijltje erbij neergooit wil ik wel kijken of ik het over kan nemen. Zou zonde zijn als we na de C stoppen.
0
geplaatst: 12 december 2015, 13:07 uur
Instrumentaal gezien beiden wel sterk, maar qua vocals is Testament de sterkste van deze twee.
Het maakt het misschien een weinig spannende ronde, maar toch:
0-3
Het maakt het misschien een weinig spannende ronde, maar toch:
0-3
0
aslan (crew)
geplaatst: 12 december 2015, 13:16 uur
0-4
24. S.O.D. - Chromatic Death vs. Celtic Frost - Circle Of The Tyrants
S.O.D. - Chromatic death - YouTube -- Celtic Frost - Circle of the Tyrants - YouTube
0-1
24. S.O.D. - Chromatic Death vs. Celtic Frost - Circle Of The Tyrants
S.O.D. - Chromatic death - YouTube -- Celtic Frost - Circle of the Tyrants - YouTube
0-1
0
geplaatst: 12 december 2015, 13:17 uur
The_CrY schreef:
0-1
0-1
De beste stuurlui staan aan wal, riep de kapitein om vervolgens zijn stuurhut te verlaten. Erg jammer allemaal maar hoeveel opvarenden doen nog mee om dit topic vlot te trekken?
0
aslan (crew)
geplaatst: 12 december 2015, 13:22 uur
gigage schreef:
De beste stuurlui staan aan wal, riep de kapitein om vervolgens zijn stuurhut te verlaten. Erg jammer allemaal maar hoeveel opvarenden doen nog mee om dit topic vlot te trekken?
ik blijf, ik vind dit een heel goed idee en een toffe game om weer wat nieuwe muziek te leren kennen
0
geplaatst: 12 december 2015, 13:22 uur
Ik ben er nog bij...nu als meelezer omdat ik de nummers waarop ik geacht word te stemmen niet ken en even geen koptelefoon bij me heb, over een paar uur weer als actieve stemmer.
Heb The_Cry zonet geschreven dat ik hem best wil helpen als hij dit topic overneemt...
Heb The_Cry zonet geschreven dat ik hem best wil helpen als hij dit topic overneemt...
0
buizen
geplaatst: 12 december 2015, 13:45 uur
Als iemand het wil voortzetten blijf ik ook gewoon mee doen. Maar kan geen zinnig woord zeggen over hoe vaak, het is een langdurend topic. Kan misschien ook wel eens een tijdje niet, zeker niet vrijwel dagelijks zoals de achterliggende periode.
Vind persoonlijk 96 of zelfs al 64 songs per letter wel erg veel maar pas me aan bij de meerderheid.
Vind wel dat als je deelneemt door songs te leveren dat je dan vervolgens ook wat bijdraagt aan het stemmen bij de duels. 10 man kunnen niet alle stemmingen van duels maar dragen, dat moeten er veel meer zijn zodat er elke dag wel doorgestemd wordt.
Vind persoonlijk 96 of zelfs al 64 songs per letter wel erg veel maar pas me aan bij de meerderheid.
Vind wel dat als je deelneemt door songs te leveren dat je dan vervolgens ook wat bijdraagt aan het stemmen bij de duels. 10 man kunnen niet alle stemmingen van duels maar dragen, dat moeten er veel meer zijn zodat er elke dag wel doorgestemd wordt.
0
aslan (crew)
geplaatst: 12 december 2015, 13:48 uur
buizen schreef:
zodat er elke dag wel doorgestemd wordt.
vanwaar die haast?zodat er elke dag wel doorgestemd wordt.
0
geplaatst: 12 december 2015, 14:08 uur
gigage schreef:
(quote)
Als er sommigen zijn afgehaakt vanwege een onenigheid met de manier waarop Cured het regelde is er misschien kans dat zij weer terugkomen. Het lijkt mij overigens wel verstandig om even het einde van deze ronde af te wachten. Wie weet draait Cured nog bij, maar gezien de schade die hij qua imago heeft opgelopen weet ik niet of dat te goede is voor het verloop van dit topic. Echter, het is zijn geesteskindje, dus ik (of wizard) neem niks over als hij aangeeft ermee door te willen gaan.
0-4
0
aslan (crew)
geplaatst: 12 december 2015, 15:28 uur
aslan schreef:
ik blijf, ik vind dit een heel goed idee en een toffe game om weer wat nieuwe muziek te leren kennen
...en ouwe te herontdekken ik blijf, ik vind dit een heel goed idee en een toffe game om weer wat nieuwe muziek te leren kennen

0
aslan (crew)
geplaatst: 12 december 2015, 15:31 uur
26. Type O Negative - Christian Woman vs. Judas Priest - Cathedral Spires
Type O Negative - Christian Woman - YouTube - Judas Priest - Cathedral Spires - YouTube
Type O Negative - Christian Woman - YouTube - Judas Priest - Cathedral Spires - YouTube
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.