Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 14 december 2015, 15:38 uur
Heb het toch aangepast, HezzardNL
niets is zo ergerlijk als een spelfout.
niets is zo ergerlijk als een spelfout.
0
buizen
geplaatst: 14 december 2015, 17:54 uur
6. Black Sabbath - Children Of The Grave vs Vektor - Cosmic Cortex
(op de lijst met duels op pagina 56 staat abusievelijk - en foutief - vermeld "Cosmic Vortex").
Wow wat een doubledrumwerk zeg, van Vektor.
0 - 1
(op de lijst met duels op pagina 56 staat abusievelijk - en foutief - vermeld "Cosmic Vortex").
Wow wat een doubledrumwerk zeg, van Vektor.
0 - 1
0
Cured
geplaatst: 14 december 2015, 17:58 uur
1-1
COTG heeft heerlijke cadans met Wards spooky/duistere drumwerk
COTG heeft heerlijke cadans met Wards spooky/duistere drumwerk
0
geplaatst: 14 december 2015, 18:14 uur
Vektor is misschien wel dé opkomende thrash-band. Het feit dat ze een unieke sound hebben, valt niet te ontkennen. Maar op mij moeten ze persoonlijk nog wel wat groeien. Op het moment gaat mijn stem nog naar Sabbath.
3-1
edit: het feit dat er 'Cosmic Vortex' staat, dat is mijn fout. In het vervolg kan ik beter alles eens dubbel controleren
3-1
edit: het feit dat er 'Cosmic Vortex' staat, dat is mijn fout. In het vervolg kan ik beter alles eens dubbel controleren

0
geplaatst: 14 december 2015, 19:10 uur
3-3
Nobrainer. Vind CotG maar saai. Vektor is een geweldige ontdekking!
Nobrainer. Vind CotG maar saai. Vektor is een geweldige ontdekking!
0
geplaatst: 14 december 2015, 19:15 uur
Machtig nummer van Vektor, maar ik ga toch voor Sabbath. 
4-4

4-4
0
buizen
geplaatst: 14 december 2015, 19:45 uur
Oei! Dat was even heel erg spannend.
Om nou niet de indruk te geven dat ik altijd maar op de oudere (oldskool) band stem in dit geval van dit niet echt supere nummer van Black Sabbath voor het heel verrassende Vektor gekozen.
Toch is Sabbath het geworden. Geen probleem mee.
Ga die band Vektor wel vaker luisteren. Goede drummer zeg.
Om nou niet de indruk te geven dat ik altijd maar op de oudere (oldskool) band stem in dit geval van dit niet echt supere nummer van Black Sabbath voor het heel verrassende Vektor gekozen.
Toch is Sabbath het geworden. Geen probleem mee.

Ga die band Vektor wel vaker luisteren. Goede drummer zeg.
0
geplaatst: 14 december 2015, 19:55 uur
Ik heb zelf net iets meer met The Blackening dan met Christ Illusion.
1-1
1-1
0
geplaatst: 14 december 2015, 19:58 uur
Die zang op Catatonic verpest het voor mij. Clenching the Fists of Dissent is dan weer een van de beste nummers van The Blackening:
2-1
2-1
0
geplaatst: 14 december 2015, 20:06 uur
buizen schreef:
Oei! Dat was even heel erg spannend. (...) Ga die band Vektor wel vaker luisteren. Goede drummer zeg.
Oei! Dat was even heel erg spannend. (...) Ga die band Vektor wel vaker luisteren. Goede drummer zeg.
Ik ben geen groot Vektorkenner, maar Black Future beviel me stukken beter dan Outer Isolation.
0
Cured
geplaatst: 14 december 2015, 20:08 uur
4-1
ik had weer eens netwerkproblemen en viel mijn verbinding weg, vandaar.... . Monsternummer van MH overigens.
ik had weer eens netwerkproblemen en viel mijn verbinding weg, vandaar.... . Monsternummer van MH overigens.
0
geplaatst: 14 december 2015, 20:22 uur
5-1
Misschien wel het beste nummer van Machine Head; 'The Blackening' is sowieso m'n favoriete plaat van die gozers.
Misschien wel het beste nummer van Machine Head; 'The Blackening' is sowieso m'n favoriete plaat van die gozers.
0
geplaatst: 14 december 2015, 20:25 uur
Terechte winst. Machine Head heeft een wisselvallige discografie, maar dat nummer heerst.
0
Cured
geplaatst: 14 december 2015, 20:34 uur
8. Mercyful Fate - Come to the Sabbath vs. Testament - Careful What You Wish For
0-1
zang MF ligt me niet
0-1
zang MF ligt me niet
0
geplaatst: 14 december 2015, 20:44 uur
Beide nummers heb ik hier op cd in de kast staan, beide vind ik goed...
1-1
1-1
0
buizen
geplaatst: 14 december 2015, 21:14 uur
Nu, met internet enzo, kun je alles zo opzoeken, ook over dit genre (black metal) hoe dat toen ontstond.
Maar TOEN!! Dat was nog nooit vertoond. Ineens had je bands als Venom, Celtic Frost en King Diamond van Mercyful Fate die wel heel serieus met satanisme bezig leken. Ze zouden toch niet echt zelf een soort duivels zijn? Info bereikte ons slechts mondjesmaat via Aardschok en dat je andere metalheads trof op concerten, en die hadden dan viavia ook wat gehoord. Sommigen luisterden naar buitenlandse, Engelse, radiozenders, doordeweeks, op de late avond. Ik tenminste wel. Daar hadden ze programma's helemaal over heavy metal en draaiden ze Motorhead en Ted Nugent en Raven.
King Diamond? They scared the hell out of us.
Come To The Sabbath staat voor eeuwig in mijn ervaringen gegrift.
2-2
Maar TOEN!! Dat was nog nooit vertoond. Ineens had je bands als Venom, Celtic Frost en King Diamond van Mercyful Fate die wel heel serieus met satanisme bezig leken. Ze zouden toch niet echt zelf een soort duivels zijn? Info bereikte ons slechts mondjesmaat via Aardschok en dat je andere metalheads trof op concerten, en die hadden dan viavia ook wat gehoord. Sommigen luisterden naar buitenlandse, Engelse, radiozenders, doordeweeks, op de late avond. Ik tenminste wel. Daar hadden ze programma's helemaal over heavy metal en draaiden ze Motorhead en Ted Nugent en Raven.
King Diamond? They scared the hell out of us.
Come To The Sabbath staat voor eeuwig in mijn ervaringen gegrift.
2-2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.