MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
Twee bazennummers van twee bazenalbums. Maar toch is er iets met dat sfeertje van die eerste twee Mercyful Fate albums dat toch telkens weer een bepaald effect op je onderbewustzijn oproept.

4-2

COME COME TO THE SABBAAAAAAAAAAATTTTHHHHHH

Cured
1-0

1-1
Schitterend! Hopelijk zijn hier nog wat Deathspell-fans.

buizen
Loudness! Akira Takasaki!!

2-1

Fan ben ik niet, AOVV, maar Paracletus (het enige DsO album dat ik ken) kan ik op z'n tijd best waarderen. Maar Carnal Malefactor kan toch echt niet tegen Crazy Doctor op!

3-1

Daar denkt deze Deathspell Omega fan anders over Si Monumentum Requires Circumspice is zowat mijn favoriete black metal album (Anthems van Emperor komt wel dicht in de buurt). Carnal Malefactor is een van dé paradepaardjes van dat album. Een sfeer die met geen ander te vergelijken is.
Maar ik kan volledig begrijpen dat anderen dit nummer niets vinden (mede door dat Gregoriaanse middenstuk).

3-2

aslan (crew)
4-4

aslan (crew)
4-2

Cured
4-3

odi
1-1

Cured
2-2

buizen
0-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:50 uur

geplaatst: vandaag om 09:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.