Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 14 december 2015, 21:24 uur
Twee bazennummers van twee bazenalbums. Maar toch is er iets met dat sfeertje van die eerste twee Mercyful Fate albums dat toch telkens weer een bepaald effect op je onderbewustzijn oproept.
4-2
COME COME TO THE SABBAAAAAAAAAAATTTTHHHHHH
4-2
COME COME TO THE SABBAAAAAAAAAAATTTTHHHHHH
0
geplaatst: 14 december 2015, 21:40 uur
1-1
Schitterend! Hopelijk zijn hier nog wat Deathspell-fans.
Schitterend! Hopelijk zijn hier nog wat Deathspell-fans.

0
geplaatst: 14 december 2015, 21:42 uur
Fan ben ik niet, AOVV, maar Paracletus (het enige DsO album dat ik ken) kan ik op z'n tijd best waarderen. Maar Carnal Malefactor kan toch echt niet tegen Crazy Doctor op!
3-1
3-1
0
geplaatst: 14 december 2015, 21:49 uur
Daar denkt deze Deathspell Omega fan anders over
Si Monumentum Requires Circumspice is zowat mijn favoriete black metal album (Anthems van Emperor komt wel dicht in de buurt). Carnal Malefactor is een van dé paradepaardjes van dat album. Een sfeer die met geen ander te vergelijken is.
Maar ik kan volledig begrijpen dat anderen dit nummer niets vinden (mede door dat Gregoriaanse middenstuk).
3-2
Si Monumentum Requires Circumspice is zowat mijn favoriete black metal album (Anthems van Emperor komt wel dicht in de buurt). Carnal Malefactor is een van dé paradepaardjes van dat album. Een sfeer die met geen ander te vergelijken is.Maar ik kan volledig begrijpen dat anderen dit nummer niets vinden (mede door dat Gregoriaanse middenstuk).
3-2
0
geplaatst: 14 december 2015, 23:23 uur
0
geplaatst: 15 december 2015, 09:23 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.