Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 17 december 2015, 11:10 uur
wizard schreef:
Ik had gedacht bij deze ronde tot de 6 te gaan, met 2 verschil. Daarna de halve finale 7/2, en de finale 8/2, zoals we volgens mij bij de vorige letters hebben gedaan.
Ik had gedacht bij deze ronde tot de 6 te gaan, met 2 verschil. Daarna de halve finale 7/2, en de finale 8/2, zoals we volgens mij bij de vorige letters hebben gedaan.
Ik heb het even gecheckt en dat deden we inderdaad bij de vorige letters. Ik heb het aangepast.
0
geplaatst: 17 december 2015, 11:17 uur
Metalhead99 schreef:
Ik heb het even gecheckt en dat deden we inderdaad bij de vorige letters. Ik heb het aangepast.
Bedankt! Ook voor het maken van de ronde trouwens.(quote)
1. Death - Crystal Mountain vs. Metallica - Creeping Death
2-2
0
geplaatst: 17 december 2015, 11:32 uur
0
geplaatst: 17 december 2015, 12:01 uur
Ronde 4 tot 6, 2 verschil:
2. Iron Maiden - Children of the Damned vs. Mercyful Fate - Come to the Sabbath
Tenzij laboomzaa op Metallica stemde...
Tenzij laboomzaa op Metallica stemde...
0
geplaatst: 17 december 2015, 12:29 uur
Ongelooflijk dat die powerballad van Iron Maiden zoveel liefde krijgt hier...dan is de duisternis van Mercyful Fate voor mij toch stukken interessanter:
4-2
4-2
0
geplaatst: 17 december 2015, 12:30 uur
wizard schreef:
Ongelooflijk dat die powerballad van Iron Maiden zoveel liefde krijgt hier...dan is de duisternis van Mercyful Fate voor mij toch stukken interessanter:
4-2
4-2
Zo dacht ik er ook over

0
Cured
geplaatst: 17 december 2015, 13:09 uur
Heb ik weer andersom, dat is op zich het leuke, maar vervelend voor de IM. Ik vind het zelf veel te theatraal/galmend, bijv. de zang; ik zou het niet zozeer duister noemen, maar enfin. Die van iron Maiden is veel beter. 

0
geplaatst: 17 december 2015, 13:23 uur
Cured schreef:
(quote)
Heb ik weer andersom, dat is op zich het leuke, maar vervelend voor de IM. Ik vind het zelf veel te theatraal/galmend, bijv. de zang; ik zou het niet zozeer duister noemen, maar enfin. Die van iron Maiden is veel beter.
Het effect dat een nummer op iemand heeft, kan van persoon tot persoon verschillen. Dus het is daarom geen wonder dat de een het niet vindt en de ander dan weer wel. Ik mag Iron Maiden ook heel graag, maar tussen deze twee nummers ging die van Mercyful Fate met mijn voorkeur lopen

0
geplaatst: 17 december 2015, 13:27 uur
King Diamond's zang was voor mij aanvankelijk ook wennen. Daar staat tegenover dat ik de zang van Bruce Dickinson soms ook teveel vind galmen. Op sommige Iron Maiden nummers vult de zang mij teveel om het echt goed te vinden. Zelfs voor Somewhere in Time, toch mijn favoriete Maidenalbum, ben ik niet altijd in de stemming.
De tussenstand:
4-5
De tussenstand:
4-5
0
geplaatst: 17 december 2015, 16:08 uur
Mercyful Fate vind ik wat unieker, daarnaast vind ik de productie van het nummer echt
.
4-6
Door met de volgende:
3. Slayer - Chemical Warfare vs. My Dying Bride - Catherine Blake
.4-6
Door met de volgende:
3. Slayer - Chemical Warfare vs. My Dying Bride - Catherine Blake
0
geplaatst: 17 december 2015, 16:20 uur
Songs of Darkness, Words of Light was eens mijn favoriete MDB-album. Dat is het niet meer, maar Catherine Blake blijft een uitstekend nummer!
1-1
1-1
0
geplaatst: 17 december 2015, 16:27 uur
Songs of Darkness, Words of Light vond ik over de gehele lijn niet hetzelfde niveau halen van voorganger The Dreadful Hours. Catherine Blake is wel een van de sterkste nummers op het album.
Van Slayer vind ik persoonlijk dat Show No Mercy (in tegenstelling tot Reign in Blood, South of Heaven, Seasons in the Abyss en in mindere mate Hell Awaits) toch wel behoorlijk gedateerd begint te klinken.
1-3
Van Slayer vind ik persoonlijk dat Show No Mercy (in tegenstelling tot Reign in Blood, South of Heaven, Seasons in the Abyss en in mindere mate Hell Awaits) toch wel behoorlijk gedateerd begint te klinken.
1-3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.