Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 17 december 2015, 20:21 uur
4. tot de 6, 2 verschil
Pantera - Cowboys From Hell - YouTube vs Iron Maiden - Caught Somewhere In Time (with lyrics) - YouTube
Pantera - Cowboys From Hell - YouTube vs Iron Maiden - Caught Somewhere In Time (with lyrics) - YouTube
0
geplaatst: 18 december 2015, 07:49 uur
Dat was een afgetekende overwinning voor Pantera...
Om 8 uur gaan post ik de halve finales!
Om 8 uur gaan post ik de halve finales!
0
geplaatst: 18 december 2015, 08:01 uur
Zo! Excel random generator heeft gesproken, en dit zijn de twee halve finales:
1. Pantera - Cowboys from Hell vs. My Dying Bride - Catherine Blake
2. Death - Crystal Mountain vs. Mercyful Fate - Come to the Sabbath
Zelf had ik niet verwacht dat dit de vier overgebleven nummers zouden zijn, maar ik heb niks tegen verrassingen.
Ronde 4 (halve finales): tot de 7, 2 verschil.
2. Death - Crystal Mountain vs. Mercyful Fate - Come to the Sabbath
Zelf had ik niet verwacht dat dit de vier overgebleven nummers zouden zijn, maar ik heb niks tegen verrassingen.
Ronde 4 (halve finales): tot de 7, 2 verschil.
0
Cured
geplaatst: 18 december 2015, 09:42 uur
On-be-grij-pelijk . Het is maar een spel, maar toch......bizarre uitslagen, Gigage hoort het nog wel gelukkig
....enfin,
....enfin,
0
geplaatst: 18 december 2015, 09:45 uur
Ach, dat zal iedereen soms wel eens hebben. Het is niet alsof MDB als band niks voorstelt tov Pantera
0
geplaatst: 18 december 2015, 09:54 uur
HezzardNL schreef:
Ach, dat zal iedereen soms wel eens hebben. Het is niet alsof MDB als band niks voorstelt ivm Pantera
Ach, dat zal iedereen soms wel eens hebben. Het is niet alsof MDB als band niks voorstelt ivm Pantera
Nu geef ik zelf ook de voorkeur aan MDB boven Pantera, maar dat het na 7 stemmen 1-6 zou staan, had ik niet aan zien komen. Had iets meer competitie verwacht (hoewel, dat kan uiteraard nog komen).
Pantera lijkt me een band die meer mensen aanspreekt dan MDB (afgaand op het aantal Pantera T-shirts dat ik op festivals rond zie lopen in vergelijking med MDB shirts), hoewel ik dat helemaal verkeerd kan hebben, en zelf had ik Catherine Blake nooit beschouwd als een topnummer van MDB. Dan denk ik toch eerder aan iets als The Cry of Mankind.
0
geplaatst: 18 december 2015, 10:12 uur
Ik ken wel beter van MDB. Cowboys from Hell van Pantera blijft een lekker plaatje.
2-6
2-6
0
Cured
geplaatst: 18 december 2015, 10:17 uur
toch maar proberen, nog mede dankzij Asman .... 3-6
HezzardNL schreef:
Ach, dat zal iedereen soms wel eens hebben. Het is niet alsof MDB als band niks voorstelt tov Pantera
Hindert ook niet, Hezzard, maar ik vind dit persoonlijk één van MDB 's minste nummers die tot nu toe van ze (of überhaupt bij deze letter) voorbij zijn gekomen.Ach, dat zal iedereen soms wel eens hebben. Het is niet alsof MDB als band niks voorstelt tov Pantera
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.