MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
odi
2-4

De laatste kwartfinale alweer!

0-1

Alleen het begin al
1-1

Allemaal zo lastig zeg :s

5-2

7-2

Allebei enorm lekker.

odi
8-2

Dat was een afgetekende overwinning voor Pantera...

Om 8 uur gaan post ik de halve finales!

Zo! Excel random generator heeft gesproken, en dit zijn de twee halve finales:

1. Pantera - Cowboys from Hell vs. My Dying Bride - Catherine Blake
2. Death - Crystal Mountain vs. Mercyful Fate - Come to the Sabbath

Zelf had ik niet verwacht dat dit de vier overgebleven nummers zouden zijn, maar ik heb niks tegen verrassingen.

Ronde 4 (halve finales): tot de 7, 2 verschil.
1. Pantera - Cowboys from Hell vs. My Dying Bride - Catherine Blake

odi
0-5

aslan (crew)
0-6

Cured
On-be-grij-pelijk . Het is maar een spel, maar toch......bizarre uitslagen, Gigage hoort het nog wel gelukkig ....enfin,

Ach, dat zal iedereen soms wel eens hebben. Het is niet alsof MDB als band niks voorstelt tov Pantera

HezzardNL schreef:
Ach, dat zal iedereen soms wel eens hebben. Het is niet alsof MDB als band niks voorstelt ivm Pantera

Nu geef ik zelf ook de voorkeur aan MDB boven Pantera, maar dat het na 7 stemmen 1-6 zou staan, had ik niet aan zien komen. Had iets meer competitie verwacht (hoewel, dat kan uiteraard nog komen).
Pantera lijkt me een band die meer mensen aanspreekt dan MDB (afgaand op het aantal Pantera T-shirts dat ik op festivals rond zie lopen in vergelijking med MDB shirts), hoewel ik dat helemaal verkeerd kan hebben, en zelf had ik Catherine Blake nooit beschouwd als een topnummer van MDB. Dan denk ik toch eerder aan iets als The Cry of Mankind.

Ik ken wel beter van MDB. Cowboys from Hell van Pantera blijft een lekker plaatje.

2-6

Cured
toch maar proberen, nog mede dankzij Asman .... 3-6

HezzardNL schreef:
Ach, dat zal iedereen soms wel eens hebben. Het is niet alsof MDB als band niks voorstelt tov Pantera
Hindert ook niet, Hezzard, maar ik vind dit persoonlijk één van MDB 's minste nummers die tot nu toe van ze (of überhaupt bij deze letter) voorbij zijn gekomen.

Precies, MDB kan veel beter

4-6

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:27 uur

geplaatst: vandaag om 00:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.