Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 18 december 2015, 11:06 uur
wizard schreef:
Pantera lijkt me een band die meer mensen aanspreekt dan MDB (afgaand op het aantal Pantera T-shirts dat ik op festivals rond zie lopen in vergelijking med MDB shirts).
Pantera lijkt me een band die meer mensen aanspreekt dan MDB (afgaand op het aantal Pantera T-shirts dat ik op festivals rond zie lopen in vergelijking med MDB shirts).
Ach, smaken verschillen nou eenmaal. Persoonlijk kan ik namelijk weinig met de muziek van Pantera.
0
Cured
geplaatst: 18 december 2015, 11:17 uur
Pantera is Groove Metal en 'beweegt' mensen veel meer dan de meer Doom van MDB, ofschoon ik dat als stroming prima kan hebben meestal. Zelf stem ik altijd op nummer en zelden voor of tgen een band, maar daar is iedereen vrij in uiteraard. Als gitarist zelf ben ik ook erg liefhebber van wijlen Dimebag Darrel (o.a), technisch verzorgde riffing/ritme , hoewel ook hier ik op de song let en niet zozeer instrumentaal.
0
geplaatst: 18 december 2015, 12:20 uur
Ik denk dat de meeste mensen hier op nummers stemmen en niet op bands. Maar, als iemand in het algemeen weinig kan met de muziek van een bepaalde band, is de kans dat juist dat ene hier genomineerde nummer er met de punten van die persoon vandoor gaat, ook n iet erg groot. Lijkt mij
Tussenstand ronde 4 (halve finales): tot de 7, 2 verschil.
1. Pantera - Cowboys from Hell vs. My Dying Bride - Catherine Blake
4-6
Tussenstand ronde 4 (halve finales): tot de 7, 2 verschil.
1. Pantera - Cowboys from Hell vs. My Dying Bride - Catherine Blake
4-6
0
geplaatst: 18 december 2015, 12:37 uur
Doomfans waren vandaag wat eerder opgestaan dan de groovefans. Uiteindelijk verschilt het nog niet veel.
5-6
5-6
0
Cured
geplaatst: 18 december 2015, 13:00 uur
The_CrY schreef:
Doomfans waren vandaag wat eerder opgestaan dan de groovefans.
Grappig eigenlijk......gezien de 'stroming' aanduiding en de cliché gemoedstoestand daarbij verwacht je dat de Doom fans moeilijker uit bed te krijgen zijn (depri/somber) en de groove fans springlevend uit hun bed komen.... Doomfans waren vandaag wat eerder opgestaan dan de groovefans.
.... (het zal door het zachte , prachtige weer komen)
0
geplaatst: 18 december 2015, 15:09 uur
Ronde 4 (halve finales): tot de 7, 2 verschil.
2. Death - Crystal Mountain vs. Mercyful Fate - Come to the Sabbath
1-0
2. Death - Crystal Mountain vs. Mercyful Fate - Come to the Sabbath
1-0
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 18 december 2015, 17:07 uur
Niet zo'n evidente keuze want het album Symbolic van Death kan ik heel goed smaken, maar oude liefde roest niet. Don't Break the Oath van Mercyful Fate is mijn nummer één.
2-4
2-4
0
geplaatst: 18 december 2015, 18:20 uur
Dan zijn we alweer door de halve finales heen! Zullen we meteen maar doorgaan met de finale, of zijn er mensen die moe zijn geworden van het horen van teveel metal?
0
geplaatst: 18 december 2015, 18:24 uur
FINALE
Tot de 10, 2 verschil (tenzij het morgenavond 18.00 nog niet beslist is, dan wint het nummer met de meeste stemmen):
1. Mercyful Fate - Come to the Sabbath vs. My Dying Bride - Catherine Blake
Tot de 10, 2 verschil (tenzij het morgenavond 18.00 nog niet beslist is, dan wint het nummer met de meeste stemmen):
1. Mercyful Fate - Come to the Sabbath vs. My Dying Bride - Catherine Blake
0
geplaatst: 18 december 2015, 20:30 uur
Vanochtend heb ik punten gegeven aan beide finalisten, maar nu gaat ook bij mij Mercyful Fate er met de punten vandoor. Catherine Blake is een prima nummer van een band waarvan ik flink wat albums in de kast heb staan, maar tegen Come to the Sabbath kunnen deze sombermannen en -vrouw toch niet op!
Sorry als ik de spanning er weer wat uithaal, crosskip!
9-1
Sorry als ik de spanning er weer wat uithaal, crosskip!
9-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.