Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 december 2015, 09:37 uur
0
geplaatst: 21 december 2015, 11:00 uur
Die zanger van Sacred Reich bevalt me niet erg goed helaas. Was jaren geleden, toen een van SRs albums Metal Album van de Week was, ook al de reden dat ik dat album niet zo goed kon waarderen.
1-2
1-2
0
geplaatst: 21 december 2015, 11:09 uur
Ik vind Sacred Reich heerlijk, maar wát een energie brengt Distillator met zich mee. Leuke ontdekking!
1-3
1-3
0
geplaatst: 21 december 2015, 13:41 uur
Lastige keuze. Beide nummers zijn goed. Toch uiteindelijk maar voor de gejaagdheid van Dark Angel gegaan.
4-5
4-5
0
geplaatst: 21 december 2015, 13:42 uur
0
geplaatst: 21 december 2015, 13:49 uur
Slipknot maakte op Iowa de donkerste, meest grimmige muziek uit hun carrière. Deze Disasterpiece is een voorbeeld van de brutale, chaotische en ergens ook wel originele metal die de band bij de beginperiode aan de man bracht.
Damage, Inc is goed, maar het is nooit mijn favoriete nummer op MoP geweest. Om te vermijden dat dit een complete eerloze walk-over gaat worden...
1-0
Damage, Inc is goed, maar het is nooit mijn favoriete nummer op MoP geweest. Om te vermijden dat dit een complete eerloze walk-over gaat worden...

1-0
0
geplaatst: 21 december 2015, 13:49 uur
Slipknot ken ik eigenlijk niet, heb ze een keer op een festival gezien. De meeste Metallica-albums ken ik behoorlijk goed. Metallica heeft dus eigenlijk al een voorsprong...en die voorsprong kan Slipknot niet goedmaken als ik beide nummers zo achter elkaar beluister.
1-1 dus
1-1 dus
0
geplaatst: 21 december 2015, 14:18 uur
3-2
Slipknot is live veel leuker. Verder hebben ze best een aantal leuke nummers maar ik kan het niet zo goed meer aanhoren als vroeger. Het is vaak ook veel van hetzelfde.
Slipknot is live veel leuker. Verder hebben ze best een aantal leuke nummers maar ik kan het niet zo goed meer aanhoren als vroeger. Het is vaak ook veel van hetzelfde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.