Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari 2016, 22:54 uur
Dit vind ik, zeker voor een eerste ronde, al een verschrikkelijk pittige battle. Twee topbands, twee topnummers. Symbolic ligt me net dat beetje meer na aan het hart.
2-3
2-3
0
geplaatst: 6 januari 2016, 10:05 uur
0
geplaatst: 6 januari 2016, 10:14 uur
Black Sabbath heeft wel betere imo. Lekker plaatje van Meshuggah 
2-1

2-1
0
geplaatst: 6 januari 2016, 10:19 uur
3-2
Wat ASman zegt. Voor mij is dat trouwens niet de echte Black Sabbath, meer Tony Iommi solo. Lekkere beukplaat van Meshuggah!
Wat ASman zegt. Voor mij is dat trouwens niet de echte Black Sabbath, meer Tony Iommi solo. Lekkere beukplaat van Meshuggah!

0
Cured
geplaatst: 6 januari 2016, 10:35 uur
Ik snap wat ASman en Marr zeggen (gedeeltelijk), maar zoals zo vaak knap ik dan weer het meest af op de 'zang' van in dit geval Meshuggah en vind Eternal Idol niet zo'n matig nummer, enfin
0
geplaatst: 6 januari 2016, 10:48 uur
Nee slecht is Eternal Idol zeker niet, maar als ik het moet afwegen tegen iets van Heaven and Hell, Master of Reality, Paranoid of Mob Rules dan vind ik het toch net niet memorabel genoeg om voor mij persoonlijk de strijd met Meshuggah aan te gaan.
En uiteraard, de zang van Kidman is iets aparts. Zelfs liefhebbers van extremere vocalen hebben er soms wat moeite mee. Ikzelf mag het wel, het blijft toch een uniek strot wat die man heeft
En uiteraard, de zang van Kidman is iets aparts. Zelfs liefhebbers van extremere vocalen hebben er soms wat moeite mee. Ikzelf mag het wel, het blijft toch een uniek strot wat die man heeft

0
geplaatst: 6 januari 2016, 11:03 uur
Met The Shining vind ik Eternal Idol een van de hoogtepunten van The Eternal Idol. De meeste nummers op dat album had ik niet de moeite waard gevonden om te nomineren, maar juist dit nummer zie ik graag een ronde verder gaan. Niet dat ik Meshuggah slecht vind overigens (hoewel ik daar eerder genoeg van heb dan van Black Sabbath).
Overigens
7. Black Sabbath - Eternal Idol vs. Meshuggah - Electric Red
4-3
Overigens
7. Black Sabbath - Eternal Idol vs. Meshuggah - Electric Red
4-3
0
geplaatst: 6 januari 2016, 11:24 uur
Nooit zoveel met Meshuggah gehad, dus deze keer voor mij een makkelijke keuze:
5-4
8. Hooded Menace - Effigies of Evil vs. Death Angel - Evil Priest
5-4
8. Hooded Menace - Effigies of Evil vs. Death Angel - Evil Priest
0
geplaatst: 6 januari 2016, 11:48 uur
Beide fijne nummers.. dit keer voor het thrashgeweld van Death Angel
1-1
1-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.