Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 20 januari 2016, 17:32 uur
Ik vind Tool geen echte metalband, maar voor mij is de keuze overduidelijk.
8-4
8-4
0
geplaatst: 20 januari 2016, 17:44 uur
Bastiaan Tuenter schreef:
8-4
8-4
Dat is inderdaad de eeuwige discussie: "is Tool wel een metalband?"

Persoonlijk vind ik zeker van wel, en met mij nog vele anderen, maar er zijn meer dan een handvol personen die vinden van niet. En beide redeneringen zijn wel te volgen.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 17:50 uur
0
geplaatst: 20 januari 2016, 19:23 uur
6-1
Ik stem voor Gojira en stel voor dat het 6-1 blijft. Wellicht weet ASman iets wat ik niet weet, maar HezzardNL's stem zou net zo goed voor Judas Priest kunnen zijn, lijkt mij.
Ik hoor vooral veel alternatieve, grungeachtige invloeden, hoewel er ook zeker metal in zit. Maar het maakt mij niet zoveel uit wat het is. Tool is origineel en uniek en zal, als het aan mij ligt, nog zo'n originele en unieke band (Gojira) in de finale verslaan.
Ik stem voor Gojira en stel voor dat het 6-1 blijft. Wellicht weet ASman iets wat ik niet weet, maar HezzardNL's stem zou net zo goed voor Judas Priest kunnen zijn, lijkt mij.
ASman schreef:
Persoonlijk vind ik zeker van wel, en met mij nog vele anderen, maar er zijn meer dan een handvol personen die vinden van niet. En beide redeneringen zijn wel te volgen.
(quote)

Ik hoor vooral veel alternatieve, grungeachtige invloeden, hoewel er ook zeker metal in zit. Maar het maakt mij niet zoveel uit wat het is. Tool is origineel en uniek en zal, als het aan mij ligt, nog zo'n originele en unieke band (Gojira) in de finale verslaan.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 19:46 uur
Priest stond 0-1 voor. Het leek erop dat HezzardNL en Morthul er op hetzelfde moment allebei 1-1 van hebben gemaakt. Vandaar dat ik dacht dat met mijn stem erbij wel 3-1 zou zijn. Moest dat niet zo zijn, kunnen we dat natuurlijk nog altijd corrigeren 
En wat betreft Tool. Ik heb iemand hen ooit als "progressive alternative grunge-metal" zien beschrijven. Dat dekte de lading volgens mij wel. Maar nu zijn we natuurlijk weer eens aan het hokjesdenken

En wat betreft Tool. Ik heb iemand hen ooit als "progressive alternative grunge-metal" zien beschrijven. Dat dekte de lading volgens mij wel. Maar nu zijn we natuurlijk weer eens aan het hokjesdenken

0
geplaatst: 20 januari 2016, 21:30 uur
Ja bij mij moest het 2-1 worden. Heb het nog even aangepast zodat het weer klopt
0
geplaatst: 20 januari 2016, 22:22 uur
De finale (tot de 10, 2 verschil):
Tool - Eulogy vs. Gojira - Explosia
Deadline: donderdag 21 januari om 22:30 u.
Als de 10 dan nog niet bereikt is wint het nummer met de meeste stemmen.
Tool - Eulogy vs. Gojira - Explosia
Deadline: donderdag 21 januari om 22:30 u.
Als de 10 dan nog niet bereikt is wint het nummer met de meeste stemmen.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 22:32 uur
Beide uniek, beide intens, beide erg goed. Dan ga ik toch voor het net iets lompere werk van Gojira
0-1
0-1
0
geplaatst: 20 januari 2016, 22:33 uur
Nu ben ik te laat om Judas Priest nog een stem te kunnen geven, maar daar had Electric Eye ook de finale niet mee gehaald.
Als we bij de 10 zijn, en er is 2 verschil, is het daarna doorstemmen voor spek&bonen, nakaarten en filmpjes van obscure Nederlandse/Belgische jaren '80 metalbands posten, totdat The_CrY klaar is om met de F te beginnen.
Als we bij de 10 zijn, en er is 2 verschil, is het daarna doorstemmen voor spek&bonen, nakaarten en filmpjes van obscure Nederlandse/Belgische jaren '80 metalbands posten, totdat The_CrY klaar is om met de F te beginnen.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 22:43 uur
Twee van de meest unieke bands die je binnen het genre gaat vinden. In principe is deze hele E-ronde al retemoeilijk geweest en deze finale wordt er niet makkelijker op. Vooruit dan maar...
2-1
2-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.