MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
aslan (crew)
1-1

3-1

4-2

buizen, jawel, Scum Katwijk bestaat nog steeds! Ik was er een jaar terug nog voor een concert van The Aurora Project. De tent is nog springlevend! Maar ik heb geen idee hoe vaak er nog bands spelen.

Dit zijn twee sterke songs. Uiteindelijk ga ik toch voor de unieke en geschifte sound van Dillinger.

5-2

3. Disturbed - Fire It Up vs. Manowar - Fighting the World

Ik wacht hier even met stemmen. Vind aan beide bands geen bal aan.

Moeilijke keuze in de zin dat ik beide nummers weinig aan vind

2-1

buizen
The_CrY schreef:
4-2

buizen, jawel, Scum Katwijk bestaat nog steeds! Ik was er een jaar terug nog voor een concert van The Aurora Project. De tent is nog springlevend! Maar ik heb geen idee hoe vaak er nog bands spelen.

Ok, leuk om te horen dat het nog steeds bestaat.

Die nieuwe van Disturbed vind ik toch een beetje futloos aandoen. Dan toch veul liever ManOwaR
2-3

Toch maar Manowar dan. Deze van Disturbed moet toch wel de slapste song zijn die ooit over marihuana geschreven is

2-5

Maar om toch iets positiefs over Disturbed te zeggen: ik vind Draiman als zanger eigenlijk helemaal niet zo beroerd als anderen van hem maken.

Voor mij ook sabbath!
3-0

Doe mij ook maar die uitstekende plaat van Sabbath.
Lurker of Chalice is een Wrest project (bekend van Leviathan). Heb al veel pogingen ondernomen om iets uit de man zijn muziek te halen, maar ik blijf vaak zitten met tuitende oren en knallende hoofdpijn.

5-0

aslan (crew)
0-1

4-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:11 uur

geplaatst: vandaag om 05:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.