Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 24 januari 2016, 14:52 uur
4-2
buizen, jawel, Scum Katwijk bestaat nog steeds! Ik was er een jaar terug nog voor een concert van The Aurora Project. De tent is nog springlevend! Maar ik heb geen idee hoe vaak er nog bands spelen.
buizen, jawel, Scum Katwijk bestaat nog steeds! Ik was er een jaar terug nog voor een concert van The Aurora Project. De tent is nog springlevend! Maar ik heb geen idee hoe vaak er nog bands spelen.
0
geplaatst: 24 januari 2016, 14:53 uur
Dit zijn twee sterke songs. Uiteindelijk ga ik toch voor de unieke en geschifte sound van Dillinger.
5-2
5-2
0
geplaatst: 24 januari 2016, 14:54 uur
3. Disturbed - Fire It Up vs. Manowar - Fighting the World
Ik wacht hier even met stemmen. Vind aan beide bands geen bal aan.
Ik wacht hier even met stemmen. Vind aan beide bands geen bal aan.
0
geplaatst: 24 januari 2016, 15:03 uur
Moeilijke keuze in de zin dat ik beide nummers weinig aan vind 
2-1

2-1
0
buizen
geplaatst: 24 januari 2016, 15:11 uur
The_CrY schreef:
4-2
4-2
Ok, leuk om te horen dat het nog steeds bestaat.
0
geplaatst: 24 januari 2016, 16:04 uur
Die nieuwe van Disturbed vind ik toch een beetje futloos aandoen. Dan toch veul liever ManOwaR
2-3
2-3
0
geplaatst: 24 januari 2016, 17:12 uur
Toch maar Manowar dan. Deze van Disturbed moet toch wel de slapste song zijn die ooit over marihuana geschreven is 
2-5
Maar om toch iets positiefs over Disturbed te zeggen: ik vind Draiman als zanger eigenlijk helemaal niet zo beroerd als anderen van hem maken.

2-5
Maar om toch iets positiefs over Disturbed te zeggen: ik vind Draiman als zanger eigenlijk helemaal niet zo beroerd als anderen van hem maken.
0
geplaatst: 24 januari 2016, 19:08 uur
Doe mij ook maar die uitstekende plaat van Sabbath.
Lurker of Chalice is een Wrest project (bekend van Leviathan). Heb al veel pogingen ondernomen om iets uit de man zijn muziek te halen, maar ik blijf vaak zitten met tuitende oren en knallende hoofdpijn.
5-0
Lurker of Chalice is een Wrest project (bekend van Leviathan). Heb al veel pogingen ondernomen om iets uit de man zijn muziek te halen, maar ik blijf vaak zitten met tuitende oren en knallende hoofdpijn.
5-0
0
geplaatst: 24 januari 2016, 19:09 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.