Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 24 januari 2016, 21:11 uur
Lurker of Chalice er zo snel uitgeknald
Sfeervoller wordt het m.i. bijna niet 
5-4
6. Anthrax - Fueled vs. Cattle Decapitation - Forced Gender Reassignment
Sfeervoller wordt het m.i. bijna niet 
5-4
6. Anthrax - Fueled vs. Cattle Decapitation - Forced Gender Reassignment
0
geplaatst: 24 januari 2016, 21:54 uur
Een nummer van Anthrax van die pure travestie van een plaat Stomp 442 tegenover een van de beste, en meest unieke, grindbands en -albums van de afgelopen jaren. Keuze is voor mij snel gemaakt.
Stomp 442...afschuwelijk...
2-3
Stomp 442...afschuwelijk...
2-3
0
geplaatst: 24 januari 2016, 22:20 uur
4-4
Het nummer van CD kende ik al en hoewel zeer sterk, ik heb een zwak voor de stem van John Bush. Klinkt alsof ik dat Stomp 442 maar eens serieus moet gaan nemen.
Het nummer van CD kende ik al en hoewel zeer sterk, ik heb een zwak voor de stem van John Bush. Klinkt alsof ik dat Stomp 442 maar eens serieus moet gaan nemen.
0
geplaatst: 24 januari 2016, 22:42 uur
Stomp 442 was ettelijke jaren geleden de eerste Anthrax cd die ik kocht. Ik zat toen in de middelbare school en kende nummers van om het even welke band alleen nog via wat ik kon downloaden vanaf illustere torrents zoals Limewire, waarvan alle sporen nu van het net gewist zijn om mensen te behoeden voor een viruslawine van Trojaanse Paarden 
Maar de Anthrax songs die ik kende waren blijkbaar vooral van Among the Living. Toen pikte ik Stomp 442 blind in de platenzaak op met mijn schampere zakgeld. Toen ik het de eerste keer beluisterde vond ik het zo teleurstellend en zo vreselijk dat ik tot de dag van vandaag nog altijd zuur ben
Heb hem een jaar later met iemand geruild tegen een cd van een nu-metal band die ik ondertussen zo mogelijk nog slechter vind: Coal Chamber
Jeugdtrauma's...

Maar de Anthrax songs die ik kende waren blijkbaar vooral van Among the Living. Toen pikte ik Stomp 442 blind in de platenzaak op met mijn schampere zakgeld. Toen ik het de eerste keer beluisterde vond ik het zo teleurstellend en zo vreselijk dat ik tot de dag van vandaag nog altijd zuur ben

Heb hem een jaar later met iemand geruild tegen een cd van een nu-metal band die ik ondertussen zo mogelijk nog slechter vind: Coal Chamber
Jeugdtrauma's...
0
geplaatst: 24 januari 2016, 23:37 uur
0
geplaatst: 25 januari 2016, 13:13 uur
0
geplaatst: 25 januari 2016, 13:24 uur
Dit Motörheadnummer weet me niet echt te overtuigen, S.O.D. kan soms geniaal uit de hoek komen. Zoals hier.
0-1
0-1
0
geplaatst: 25 januari 2016, 15:49 uur
Het oudere werk van Agalloch kan ik veel beter verteren. Dan toch maar SOAD:
2-0
2-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.