MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:

1-2

Hou niet van Korn, geef me dan maar een klassieker van Maiden

1-4

Dit nummer komt nog van Korn's meest acceptabele album. Toch kan het nummer op zichzelf in de verste verte niet op tegen deze Maiden.

1-5

Twee 80's classics, de Thrash van Laaz Rockit uit het einde van dat decennium gaat er goed in.

0-1

Nou ASman, sla deze maar over haha. De thrash van Lääz Rockit is best aardig maar redelijk voorspelbaar. Raven verdient met hun ietwat onbeholpen metal gewoon een ouvreprijs voor alleen al het harde werken. Ze stonden allebei op mijn shortlist, dus tis me eigenlijk om het even.

3-2

Hahaha ik laat het stemmen met plezier aan jullie over

buizen
4-2

odi
4-3

Duidelijk

1-0

2-0

Urgehal voelt een beetje aan als 13 in een dozijn black metal. Neurosis laat op A Sun that Never Sets erg goed werk zien.

3-0

Eens met HezzardNL. Urgehal is zeker niet slecht, maar die stijl is wel al eens beter gedaan.

3-0

Opvallend dat Fear of the Dark er niet in staat, ondanks dat er toch twee Iron Maiden nummers zijn geselecteerd.

4-0

Ben ik toch wel blij mee eigenlijk dat die niet genomineerd is, zelfde als Fade to Black van metallica. Beide populaire nummers die naar mijn mening overgewaardeerd zijn

Die bang in t donker meezinger van Maiden kan ik ook missen als kiespijn
4-1

5-1

Fade To Black is de shit, maar Fear Of The Dark wordt hier ook niet bepaald gemist.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:20 uur

geplaatst: vandaag om 11:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.