MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:

Groot bewonderaar van Oathbreaker...maar Neurosis is naar mijn idee een maatje te groot.

0-3

1-3

Niks maatje te groot, echt niet. Neurosis moet hier dik de duimen leggen! Wat een bazenwijf die zangeres van Oathbreaker.

2-3 duidelijk

Ja, maar het nummer van Neurosis is verder interessanter

2-4

Hmmm, ik hoor het er toch niet zo in. Grote naam, dat zeker. Maar waren ze hier al niet wat over hun hoogtepunt heen?

Als je het vergelijkt met The Eye of Every Storm van 3 jaar ervoor wel, maar Given To The Rising is een heel solide album. Toegegeven, de zangeres van Oathbreaker is echt heeeeeeel goed, live een beest op het podium; buiten het podium is ze ineens heel verlegen en 'lief'

3-4

makkie

odi
5-4

Given To the Rising is geen album waar ze zichzelf opnieuw uitvinden (zoals ze van Souls At Zero tot en met The Eye of Every Storm telkens hebben gedaan), maar het is zeker en vast een prima aflevering in de Neurosis kronieken. De opvolger Honour Found in Decay daarentegen kan gezien worden als een akelige waarschijnlijkheid dat Neurosis misschien wel eens over hun hoogtepunt zou kunnen zijn. We zullen de bevestiging hiervan al dan niet krijgen wanneer ze dit jaar hun nieuwe album droppen.
Zelf vind ik Oathbreaker wel ok, maar echt lang kunnen ze me niet boeien. Vocals mogen er zijn, maar zo verschrikkelijk exceptioneel kan ik ze nu ook weer niet noemen. Voorts heb ik bands zoals Amenra en Oathbreaker al eens eerder aanbevolen aan metal fans in de VS (via het wereldwijde web krijg je tegenwoordig met jan en alleman contact ) en waar Amenra op bijzonder enthousiaste reacties kon rekenen, bleven diezelfde reacties bij Oathbreaker ietwat koeler. Persoonlijk kan ik hier wel inkomen.

En daar ga ik weer met een van mijn 'unpopular opinions'

Geef mij maar Hall of the Mountain King van Savatage. Prima plaat van Katatonia.

1-1

Lastig. 1-2

aslan (crew)
2-2

2-3

3-3 Voor de balans. Beide erg goed.

3-4 nipt

buizen
4-5

odi
7-7

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:38 uur

geplaatst: vandaag om 23:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.